تربیت قرآنی ضرورت امروز جامعه اسلامی است

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶۰
تربیت قرآنی ضرورت امروز جامعه اسلامی است
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، میکائیل باقری ظهر امروز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم ضمن تاکید بر اهمیت قرآن آموزی،؛ اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح زمینه ترویج آموزه های اسلامی بر تراز قرآن در جامعه را فراهم می آورد و این همان هدف غایی سند تحول بنیادین است.

او با اشاره به جایگاه شهرستان دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران، گفت: مردم این شهر مقاوم در جای جای تاریخ انقلاب، وفاداری خود را به ارزش ها و آرمان های انقلاب اثبات کرده اند و البته این امر نیز از برکت قرآن کریم است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان افزود: تربیت دانش آموزانی قرآنی، در تراز قرآن کریم و عامل به قرآن به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و این مهم در همه سطوح و ویژه دنبال می شود چرا که مهمترین نیاز جامعه امروز ما تربیت دانش آموزان گام دومی در تراز قرآن و آموزه های قرآنی است.

لازم به ذکر است که ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از روز پنج شنبه 14 بهمن ماه در شهرستان دزفول آغاز و امروز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز