استاندار خوزستان: ماموریت‌های زیاد نباید کیفیت پلیس را بکاهد

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۸۷۹۴
استاندار خوزستان: ماموریت‌های زیاد نباید کیفیت پلیس را بکاهد
استاندار خوزستان به تعدد ماموریت پلیس اشاره کرد و گفت: ماموریت‌های زیاد نباید پلیس را از کیفیت دور کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز سه شنبه 23 اسفند ماه در نشست مشترک با فرماندهی، معاونان ستادی و روسای پلیس‌ تخصصی خوزستن که محل در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: شخصی که لباس دفاع از نظام را به تن دارد باید ارتباطش را با خدا تقویت کند اگر این ارتباط شکل گرفت، آرامشی در دل انسان ایجاد می‌شود که می‌تواند آثار بی‌شماری در زندگی او بر جای بگذارد.

او با بیان اینکه باید در پیشبرد کارها به الطاف خداوند متعال اعتماد داشته باشیم، گفت: یاری جستن انسان از خداوند متعال نشانه اعتماد به رحمت خداوند است.

استاندار خوزستان با اشاره به شعار"ما می‌توانیم" رهبر معظم انقلاب افزود: برقراری حکومت امام زمان(عج)، پیاده سازی اهداف کلان نظام و اهداف ملی آرمان ما است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در خوزستان به تعدد ماموریت پلیس اشاره و بیان کرد: ماموریت‌های زیاد نباید پلیس را از کیفیت دور کند.

استاندار خوزستان در پایان با تاکید بر برقراری ارتباط با نسل جوان از سوی پلیس، اضافه کرد: شهرهای ما باید مهندسی امنیتی داشته باشند، پلیس ما اگر می‌خواهد موفق باشد باید فاصله خود را با اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان کم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز