طی پیامی؛

رئیس دادگستری آبادان عید سعید قربان را تبریک گفت

۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۲۴۲۶
خبرگزاری برنا:‌ رئیس دادگستری آبادان طی پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از تارنمای اداره کل دادگستری خوزستان، در پیام سیروس محمدی‌زاده، رئیس دادگستری آبادان آمده است: عید سعید قربان تجلی باشکوه‌ترین مرتبه اثبات خضوع و بندگی در برابر امر الهی، تبری جستن از هوای نفس و تأسی به دریای لایزال ملکوت اعلی است.

این عید، جشن رهیدگی از اسارت نفس، شکوفایی ایمان، یقین و عمل صالح و قبولی در جشن بندگی خدا و موسم حج، نشانه ای از پاکیزگی، رهایی و آزادگی و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون انسان و مجرای فیض و عنایت رحمانی به بندگان مؤمن، مسلم و مطیع است.

قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست. امید است مردم سرافراز و ولایتمدار شهرستان آبادان لبیک گویان و همنوا با منادیان حق، این اعیاد را غنیمت شمرده و ره توشه خداباوری، ذکر و خشوع، بندگی و سرسپردگی را با خود همراه سازند و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی گام بردارند.

اینجانب عید سعید قربان، این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و مسلمین جهان به ویژه مردم متدین، شهیدپرور و شریف شهرستان آبادان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز