برگزاری ساده اختتامیه "نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند"

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۵۳۵۱
برگزاری ساده اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند
خبرگزاری برنا: آئین اختتامیه "نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند" با توجه به شهادت برخی حجاج کشورمان، ساده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری و همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن تشکر از کلیه رشته‌های شرکت کننده در این جشنواره اعم از نمایش خیابانی و صحنه‌ای ، موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی،  خط نقاشی، کاریکاتور ، فیلم ، عکس و دیگر موضوعات، اظهار کرد: با همکاری یکدیگر توانستیم طی مدت زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم این جشنواره را به سرانجام برسانیم.

مهدی گازری تاکید کرد: با حمایت منطقه آزاد اروند، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شهرستان آبادان و خرمشهر و در اختیار قرار دادن برخی امکانات و همچنین اعتماد به دست کم 200 هنرمند بومی، به هدف اولیه خود دست یافتیم و یاد و خاطره شهیدان والامقام، رشادت‌ها و شکست حصر آبادان را به تصویر کشیدیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجاج کشته شده در لباس احرام، بیان کرد: به احترام بیانات مقام معظم رهبری، مراسم را هرچه ساده‌تر برگزار کردیم.

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند با نمایش خیابانی "لبخند آبادان" به کارگردانی فرشید قنبری و نویسندگی و بازیگری بهنام کاوه و همچنین آتش بازی به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز