طی پیامی؛

رئیس دادگستری آبادان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۲:۳۰
کد خبر: ۳۲۶۲۰۲
خبرگزاری برنا: رئیس دادگستری آبادان طی پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از تارنمای اداره کل دادگستری خوزستان، در پیام سیروس محمدی‌زاده، رئیس دادگستری آبادان آمده است:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند. «مقام معظم رهبری» 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است. 

نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته‌اند. 

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تامین و با این اقدام زمینه توسعه هر چه بیشتر را فراهم می‌نمایند تقدیر و تشکر می‌نمایم. 

امیدوارم درپناه خداوند سبحان و در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه شهیدپرور شهرستان آبادان کما فی سابق موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز