سارقان کار آبرسانی به روستاهای شرق بهمنشیر را با وقفه مواجه کردند

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۳:۲۶
کد خبر: ۳۳۹۷۷۴
سارقان کار آبرسانی به روستاهای شرق بهمنشیر را با وقفه مواجه کردند
خبرگزاری برنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: خط انتقال آب شرب روستاهای شرق بهمنشیر در محل روستای خرخره به سرقت رفت.

درویشعلی کریمی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز با اشاره به اینکه 500 متر لوله پلی اتیلن با قطر 250 اینچ از تاسیسات آبرسانی در شهرستان آبان به سرقت رفته است، عنوان کرد: با به سرقت رفتن این خط انتقال، تامین آب شرب سه روستای منطقه با وقفه مواجه شده است.

وی افزود: متاسفانه سرقت لوله های آبرسانی قبل تر هم اتفاق افتاده و موجب بروز وقفه در روند تامین آب شرب مورد نیاز روستاییان شده است.

درویشعلی کریمی ادامه داد: سرقت 500 متر لوله خط انتقال به قطر 250 اینچ خسارتی بالغ بر 500 میلیون ریال به مجموعه آبفا روستایی استان وارد کرده است که باتوجه به شرایط سخت مالی این شرکت، جبران آن با سختی های فراوانی همراه است.

وی با بیان اینکه قطعا با متخلفان و سارقان برخورد قانونی خواهد شد، گفت: مراحل قانونی از طریق دستگاه قضایی پیگیری شده و شکواییه تقدیم دادگستری شهرستان آبادان شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار خوزستان، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی سعی شده در حوالی چندین تاسیسات آبرسانی حادثه خیز گشت زنی افزایش یابد، همچنین تلاش ها برای دستگیری سارقان لوله های آبرسانی ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان همچنین خواستار همراهی و کمک اهالی روستاها با کارکنان این شرکت برای صیانت و حفاظت از تاسیسات آبرسانی به روستاها شد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کمبود اعتبارات، این شرکت مشکلات فراوانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دارد و بروز اتفاقاتی از این دست بر مشکلات تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان می افزاید بنابراین کمک اهالی روستاها به دولت برای صیانت و حفاظت از تاسیسات آبرسانی به روستاها در واقع کمک به خود و تمامی روستاییان است.

نظر شما