کودکان خوزستانی فیلم هایی که بر اساس کتاب های داستانی ساخته شده اند را می بینند

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۵:۱۳
کد خبر: ۳۳۹۷۹۶
کودکان خوزستانی فیلم هایی که بر اساس کتاب های داستانی ساخته شده اند را می بینند
خبرگزاری برنا: مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان گفت: فیلم هایی که بر اساس کتاب های داستان گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده اند،به نمایش گذاشته می شوند.

غلامرضا شنبدی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، اظهارداشت: 26 فیلم تولید شده در کانون پرورش فکری که بر اساس کتاب‌های کودکان و نوجوانان ساخته شده است در هفته کتاب و کتابخوانی در 52 مرکز کانون خوزستان برای بچه‌ ها به نمایش در می‌ آید.

وی افزود: در این ویژه ‌برنامه مربیان کانون ابتدا کتاب‌ هایی که بر اساس آنها فیلم ساخته شده است را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند و در ادامه به شکلی گروهی فیلم ساخته شده‌ آن را می‌ بینند.

این مقام مسئول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، ادامه داد: "تبر"، "یکی کم است"، "زیباترین آواز"، "قصه پنیرک"، "باران شادی"، "اردک و کشاورز"، "موشه و درخت سیب"، "پسران تشمال"، "لافکادیو"، "مهمان ناخوانده"، "این هم پول ماهی"، "آش شله ‌قلمکار"، "داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز"، "کچل کفترباز"، "دیو دیگ به سر"، "توکایی در قفس"،"روباه دم ‌بریده"، "آهوی گردن دراز"، "اصحاب فیل"، "بچه همه"، "باغ هزار دخترون"، "درخت بخشنده"، "چکاوک و چمنزار"، "قصه خاله رعنا" و "عمه نسا"، "کوه جواهر" و" خمره" نام فیلم‌هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز کانون در 30 شهر استان خوزستان برای بچه ‌ها به نمایش درخواهد آمد و کتابهای آن نیز به کودکان و نوجوانان معرفی می‌ شود.

شنبدی خاطرنشان کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فعالیت‌های خود را از 24 آبان با برگزاری برنامه‌ هایی قصه‌ گویی، شعرخوانی، نقد و بررسی کتاب و ... آغاز کرده‌ اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز