فرماندار شادگان:

۶۷۰ فروند لنج تجاری در بندر شادگان تردد دارند

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۴۰۰۰۵
۶۷۰ فروند لنج تجاری در بندر شادگان تردد دارند
خبرگزاری برنا: فرماندار شادگان گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته تا کنون تردد 670 لنج تجاری و صیادی در بندر تازه تاسیس شادگان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، بهروز فرج اللهی در جلسه کمیته ساماندهی بازار و توسعه بندر تجاری شادگان اظهارداشت: با توجه به حجم بالای فعالیت بندر تجاری شادگان و محدودیت پهلوگیری شناورها در این بندر، به منظور تسهیل در رفت و آمد لنج های تجاری ، اسکله ای جدید در این بندر احداث می شود.

وی با اشاره به روند افزایشی تردد لنج های تجاری و صیادی در بندر شادگان افزود: تردد ۶۷۰ فروند لنج تجاری در این بندر ثبت شده است و به همین دلیل افزایش ظرفیت اسکله و پارکینگ بندر ضروری است.

وی نقش صادرات در رونق اقتصادی این شهرستان را با اهمیت خواند و گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی و ورود کالاهای  وارداتی به این شهرستان سبب رونق  اقتصادی و ایجاد اشتغال شده است.

فرج اللهی خاطر نشان کرد: با توجه به اشتغال400 کارگر در بندر شادگان و فعالیت 8 شرکت خدماتی در این بندر، به محض دریافت مجوز های مورد نیاز، کار احداث اسکله جدید آغاز می شود.

وی با اشاره به افزایش تردد خودروها در این مکان تجاری و اقتصادی، عنوان کرد: این طرح  به منظور تسریع و تسهیل در امر صادرات و توسعه بندر با هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی است و اسکله دوم توسط بخش خصوصی احداث می شود و تا پایان آبان ماه سال جاری پارگینگ و لنگرگاه شناورها با گنجایش ۵۰ فروند شناور، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شادگان همچنین افزود: به مناسبت روز جهانی صادرات از ۱۳ صادر کننده نمونه شهرستانی  که بالاترین آمار صادرات خرما وبه کشورهای اروپایی، آسیای میانه، کانادا، استرالیا و کشورهای حاشیه خلبج فارس را داشته اند، تجلیل می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز