با حفرچاه جدید؛

مشکل آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک رفع شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۹:۰۶
کد خبر: ۳۴۰۳۷۷
مشکل آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک رفع شد
خبرگزاری برنا، مدیر امور آبفای روستایی دزفول گفت:روستاهای سبزآب و کهنک بدلیل خشکسالی و افت سطح آب چاه دچار مشکل تامین آب شرب شده بودند که با حفر چاه جدید مشکل آبرسانی این روستاها حل شد.

محمد گلچین پور در گفتگو با خبرگزاری برنا در دزفول، با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک گفت: این روستاها از توابع بخش چغامیش هستند که بدلیل خشکسالی و افت شدید سطح آب چاه قبلی و ریزش جداره دچار مشکلاتی برای تامین آب شرب شده بودند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، برای رفع مشکل آب شرب این روستاها با دستور مدیرعامل شرکت حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب در دستور کار قرا گرفت که در مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن به اتمام رسید و هم اکنون در حال بهره برداری است.

عضو شورای اداری شهرستان دزفول، خاطرنشان کرد: روستاهای سبزآب و کهنک از 600 خانوار روستایی برخوردار است که جمعیت قابل توجهی را تحت پوشش خود دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول، با اشاره به اینکه تمامی اقلام مورد نیاز چاه جدید توسط معاونت بهره برداری در اختیار این امور قرار گرفته است، گفت: یک دستگاه الکتروپمپ شناور، کابل برق و شیرآلات از جمله مواردی است که در اختیار این امور قرار گرفته است.

گلچین پور یادآور شد: چاه جدید در تاسیسات آبرسانی سبزآب با جداره p.v.c در آبانماه سالجاری در مدار آبرسانی قرار گرفت تا مشکل اهالی روستاهای سبزآب و کهنک حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز