دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی:

حضور ۱۱ تیم در مسابقات کشتی جهانی خرمشهر

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۴۰۵۵۵
حضور ۱۱ تیم در مسابقات کشتی جهانی خرمشهر
خبرگزاری برنا: دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور 11 تیم در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در خرمشهر قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرمشهر، حمید بنی تمیم ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی دومین مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته میزبانی شهرستان آبادان برای این مسابقات عالی بود و همین امر باعث شد که میزبانی این دوره را به خرمشهر واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های سال گذشته مسابقات امسال نیز شرکت می کنند، افزود: تاکنون حضور 11 تیم در این مسابقات قطعی شده که هفت تیم خارجی هستند و چهار تیم داخلی که شامل تیم‌های اول تا سوم لیگ و یک تیم نیز میزبان این رقابت‌ها می‌تواند در این مسابقات شرکت دهد.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خوشبختانه برای دومین سال پیاپی این میزبانی به ایران، خوزستان و منطقه آزاد اروند داده شده که فرصت خوبی برای این منطقه و همچنین کشتی فرنگی کشورمان به شمار می‌رود.

بنی تمیم توضیح داد: این مسابقات با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود و شرح وظایف نیز مشخص شده است.

وی تاکید کرد: از جمله امکانات مورد نیاز این رقابت‌ها، بحث اسکان است که در وهله نخست قرار دارد، البته مطلع شدیم مسابقاتی همزمان با این رقابت‌ها در منطقه انجام می‌پذیرد که این از ظرفیت هتل‌ها برای اسکان ورزشکاران خواهد کاست.

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: فدراسیون کشتی کلیه تجهیزات لازم را برای برگزاری این مسابقات در محل سالن نصب خواهد کرد؛ این تجهیزات شامل سیستم صوتی، نور، تشک، رینگ و مانیتور است.

دومین مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان طی روزهای 28 و 29 آذر ماه سال جاری به میزبانی خرمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما