فرماندار اهواز در جلسه شورای اداری:

انتظار کشیدن برای گرفتن اعتبارات استانی، مشکلات اهواز را حل نمی کند

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۳۴۱۹۶۹
انتظار کشیدن برای گرفتن اعتبارات استانی، مشکلات اهواز را حل نمی کند
خبرگزاری برنا، فرماندار اهواز گفت: در صورتی که مدیران بخواهند در انتظار اعتبارات دولتی و استانی بمانند مشکلات شهرستان اهواز هیچ گاه حل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، اسماعیل ارزانی بیرگانی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان اهواز که شامگاه شنبه 30 آبان ماه برگزار شد، عنوان کرد: مدیران نباید در انتظار تخصیص اعتبارات استانی بمانند زیرا در صورت تخصیص به موقعه این اعتبارات نیز امکان تکمیل پروژه ها نیمه تمام شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: پروژه های نیمه تمام شهرستان را باید به صورت مشارکتی و با اعتبارات ملی تکمیل کرد.

ارزانی بیرگانی تصریح کرد: در بحث آب روستایی و شهری شهرستان فعالیت های بسیاری صورت گرفته و در همین راستا نیز مذاکراتی با شرکت نفت انجام گرفته و به زودی نتایج این مذاکرات اعلام خواهد شد. امیدوار هستیم بتوانیم تا حدودی نیاز های این بخش را بر طرف کنیم.

تنها هشت میلیارد تومان از اعتبار ماده 180 قابل برنامه ریزی است

هدایت الله زارع زاده معاون عمرانی فرمانداری اهواز نیز ضمن حضور در این جسله گفت: انتظارات دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص نا کافی بودن اعتبارات ماده 180 قانون به حق است.

وی افزود: به صورت کلی و بر اساس قانون 180 حدود 15 میلیارد تومان به شهرستان اهواز اعتبارات در نظر گرفته شده که از این بین تنها هشت میلیارد تومان آن قابل برنامه ریزی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز