بادامچیان در اهواز:

ایرانی ها با آغوش باز پذیرای اسلام شدند

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴:۲۵
کد خبر: ۳۵۵۲۳۷
ایرانی ها با آغوش باز پذیرای اسلام شدند
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: قدرت های دنیا در حالی به دیکته کردن منافع خود به کشورهای دیگر مانند عربستان می پردازند که با ایران مذاکره می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، اسدالله بادامچیان در مراسم گرامی داشت 9 دی در حسینیه اعظم اهواز و در جمع مردم این شهر، با ترجمه و تفسیر آیه رسالت از قرآن کریم، اظهارداشت: وقتی اکراه در پذیرش دین نیست، پس اجبار هم وجود ندارد بنابر این ملت ها انتخاب آزادانه می کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، هدایت هم برای این است که اسلام دین حقی است که انسان را به مقام جانشینی خداوند تعالی، می رساند، اظهارداشت: با وجود اینکه تنها 23 سال از حکومت و رسالت حضرت رسول اکرم (صلی علیه و آله) نمی گذشت؛ دین اسلام در جهان به الگو و اسوه تبدیل شد.

ایرانی ها با آغوش باز پذیرای اسلام شدند

قائم مقام حزب موتلفه، بیان داشت: دین اسلام از حجاز به سرعت جهانی شد تا جایی که ایرانی ها با آغوش باز پذیرای اسلام شدند و به سرعت ایران تبدیل به قطب عظیم عالم اسلام شد.

وی افزود: غرب بعد از دوره رنسانس در خود وقتی این تردید را دید که مسیحیت کاملا دچار استحاله و تحریف شده است؛ به دنبال یک جریان جدید برای احیای یک نظام تازه برآمد که در همین راستا بعد از آن دوره، سه نظام جدید شکل گرفت.

بادامچیان، اضافه کرد: دوره اول این نظام ها، نظام لیبرال دموکراسی سرمایه داری و دوم نظام کمونیستی شرق و سوم هم نظام سوسیال دموکراسی در غرب و شرق بوده که همه ریشه در مسائل مادی انسان داشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علیرغم  تحمیل 8سال جنگ به انقلاب اسلامی و تحریم های ظالمانه جدی، امروز به جایی می رسیم که رئیس جمهور دومین کشور مقتدر دنیا، وقتی به فرودگاه تهران می رسد، مستقیم از فرودگاه به دفتر رهبر معظم انقلاب می رود و به ایشان، قرآن هدیه می کنند.

قائم مقام حزب موتلفه در در ادامه به مذاکرات اخیر هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: در مذاکرات اخیر هم، شش دولت مقتدر دنیا با ایران وارد مذاکره شدند و این درحالی است که به دیگر کشور های جهان، منافع خود را دیکته می کنند و اساسا خبری از نشستن و مذاکره نیست.

وی بیان داشت: به عربستان سعودی دستور می دهند که در یمن جنایت کنند تا حدی که حتی در عید قربان ادامه این ماموریت جنایتکارانه، تعطیل نمی شود.

وی همچنین به مراسم عظیم اربعین حسینی (علیه السلام) در سال جاری اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی که با وجود تحمل مشکلات اقتصادی فراوان، اما مردم با حضور دو میلیونی خود به نمایندگی از ملت ایران این روز را بزرگ می شمارند.

در 9 دی، ملت ایران در آزمون وفاداری به انقلاب سربلند بودند

در ادامه این آیین نیز حجت الاسلام سید لطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، 9 دی را آزمونی وفادارانه به انقلاب ارزیابی کرد که در این آزمون، ملت ایران پیروز و سربلند خارج شد.

وی تصریح کرد: ملت وقتی در آن شرایط حساس مظلومیت ولی فقیه خود را احساس کردند، تحمل هرگونه بی مهری به امام خود و ولی زمان خود را تاب نیاوردند و عاشقانه و خود جوش انقلاب دیگری را در استمرا انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: 9 دی که در آن بصیرت انقلابی برای ملت ایران متولد شد، بصیرتی بود که در مقابل آن توطئه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان کار ساز نشد.

لازم به ذکر است؛ حاضران در این مراسم ضمن دادن شعارهایی در وصف روز 9 دی، قبل از سخنرانی دکتر بادامچیان به چند قطعه شعر در وصف این روز و همچنین ملت بزرگ ایران، با قرائت شاعر جوان حجت الاسلام سید مهدی شفیعی، گوش فرا دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز