استاندار خوزستان:

خوزستان به قطب اول وزنه برداری کشور تبدیل شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۱۷۴۸۴
خوزستان به قطب اول وزنه برداری کشور تبدیل شود
استاندار خوزستان گفت: امیدوارم استان خوزستان تدریجا به قطب اول وزنه برداری کشور تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور با عنوان (نکوداشت آیت الله موسوی جزایری) اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمات و مسابقاتی از بابت اینکه باعث گسترش فرهنگ ورزش و اشاعه فرهنگ اسلامی است، ارزنده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: وزنه برداری مزیت نسبی خوزستان است که هر چه گسترش و تعداد مسابقات آن بیشتر شود، می تواند بر علاقمندی و جلب مشارکت فرزندان و جوانان به ورزش و این رشته تأثیر گذار باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برگزاری این مسابقات با عنوان نکوداشت آیت الله موسوی جزایری در واقع تقدیر و تشکر از کسانی است که زندگی خود را در راه خدمت به اسلام قرار داده و از هیچ کوششی برای ارتقا استان فروگذار نمی کنند.

شریعتی ادامه داد: زحمات سال های متمادی آیت الله موسوی جزایری (نماینده ولی فقیه در خوزستان) به استان خوزستان و اهواز بر هیچ کسی پنهان و پوشیده نیست.

وی با اشاره به میزبانی اهواز در رقابت های بین المللی وزنه برداری نیر عنوان کرد: برای میزبانی اهواز در رقابت های بین المللی وزنه برداری همکاری لازم را خواهم داشت و امیدوارم استان خوزستان تدریجا به قطب اول وزنه برداری کشور تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز