مدیرکل بحران استانداری خوزستان:

تأمین آب ۷۰ درصد مناطق اهواز از یک تصفیه خانه خلاف قانون پدافند غیرعامل

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۱:۳۷
کد خبر: ۵۱۹۲۶۱
تأمین آب ۷۰ درصد مناطق اهواز از یک تصفیه خانه خلاف قانون پدافند غیرعامل
اهواز ـ مدیرکل بحران استانداری خوزستان گفت: اینکه تصفیه خانه ای 70 درصد آب شهر اهواز را تأمین کند خودش جای بحث دارد و به بحران برنمی گردد و از نظر پدافند غیرعامل قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هاشم بالدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرد و غباری از 15 روز پیش با غلظت بالا در هشت بهمن ماه داشتیم. انتظار می رفت بعد از آن شستشوی مقره و اولویت دادن به آن در دستور کار مدیران ذیربط قرار می گرفت.

وی افزود: ماشین آلات آتش نشانی و تانکرهای آب را از حدود 10 نقطه استان حتی پتروشیمی ماهشهر در اختیار برق منطقه ای و توزیع نیروی برق اهواز قرار دادیم و بنا بود تا کار شستشو و بروزرسانی کردن را انجام دهند.

بالدی تصریح کرد: بر اساس قانون باید به صورت مقطعی شبکه را شستشو و آنها را بروزرسانی کنند تا شاهد این مشکلاتی نباشیم. به هر حال مشکل خاص و بحرانی رخ نداده که اینطور شده ولی اگر اتفاقی رخ بدهد می خواهند چه کاری انجام دهند؟

مدیرکل بحران استانداری خوزستان تأکید کرد: قطعا این ماجرا در تابستان به شدت معضل می شود و حتی سلامتی مردم را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و نیاز داریم تا به حل آن توجه ویژه ای شود.

بالدی بیان کرد: اگر برقی قطع شود اصلا قابل قبول نیست که آب هم قطع شود و این دومین باری است که این اتفاق رخ می دهد. در اهواز آب هم به همراه برق قطع می شود ولی بقیه شهرستان ها چون برق اضطراری دارند شاید برق برود ولی شاهد قطعی آب نیستند.

وی انتقاد کرد: اینکه تصفیه خانه ای 70 درصد آب شهر اهواز را تأمین کند خودش جای بحث دارد و به بحران برنمی گردد و از نظر پدافند غیرعامل قابل پذیرش نیست.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان با گلایه طرح سوال کرد: یعنی من باید پاسخگوی برق و آب هم باید باشم در صورتی که وظیفه تک تک دستگاه ها است و اگر قرار است من پاسخگو باشم پس ادارات برای چه کاری هستند؟

بالدی در پایان یادآور شد: یکی از مشکلات بعدی این است که هر دستگاهی وقتی اتفاقی رخ می دهد باید پیش بینی لازم برای اصلاح آن را اعلام کند ولی در این وقایع اخیر پیش بینی لازم را به ما ندادند و بنابراین من چطور باید اعلام های لازم را داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز