مدیرعامل فولاد شادگان:

هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی کار زیر زمین برای فولاد شادگان/ مجبور به خشک کردن تالاب شدیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۵:۱۹
کد خبر: ۵۲۰۳۵۳
هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی کار زیر زمین برای فولاد شادگان/ مجبور به خشک کردن تالاب شدیم
مدیرعامل فولاد شادگان گفت: بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان زیر زمین کار و مجبور به خشک کردن تالاب شدیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عباس تفضلی در جلسه بررسی مسائل فولاد شادگان در سالن جلسات استاندار خوزستان اظهار کرد: فولاد شادگان در سال ۸۵ توسط شرکت ملی فولاد ایران احداث و در سال ۹۳ به بخش خصوصی واگذار شد. مجوز اولیه فولاد شادگان ۶۰۰ هکتار بود که به ۲۵۶ هکتار تقلیل پیدا کرد.

وی افزود: بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان زیر زمین کار کردیم و مجبور به خشک کردن تالاب شدیم.

مدیرعامل فولاد شادگان تصریح کرد: تصمیم داریم که در افق ۱۴۰۴ به ۳.۶ میلیون تن ظرفیت دست پیدا کنیم و برای تحقق این در زمینه زیرساخت ها و تسهیلات مورد نظر اقدامات لازم را انجام می دهیم.

تفضلی عنوان کرد: میزان ۱۹۰ مگاوات مصرف فعلی گاز و همچنین مصرف ۵۰۰ مترمکعبی آب در ساعت فعلی باید چهار برابر افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: خط آهن سربندر ـ شادگان یکی از پارامترهای مهم در حمل و نقل برای ما است که قرار بود توسط کنسرسیوم فولاد شادگان، منطقه آزاد اروند، تراورز و ستاد اجرایی فرمان امام احداث شود ولی تاکنون محقق نشده است. به عنوان فولاد شادگان توانایی افزایش سهم را داریم تا هرچه سریعتر این طرح انجام شود.

مدیرعامل فولاد شادگان گلایه کرد: اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی نیز باید به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد. متأسفانه تاکنون از تسهیلات این صندوق برای توسعه کارخانه فولاد شادگان استفاده نکردیم.

تفضلی در پایان انتقاد کرد: تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت جزو تعهدات دولت بود که امروزه دیگر انجام نمی شود و با مراجعه به نعمت زاده وی اعلام کرد دولت هیچ معدنی ندارد و بروید از بازار تهیه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز