سرمربی تیم کشتی سیناصنعت:

شرایط برای میزبانی ایذه فراهم شود

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۰:۵۶
کد خبر: ۵۲۱۲۷۵
شرایط برای میزبانی ایذه فراهم شود
سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: باتوجه به اینکه مسابقات فصل جدید لیگ برتر کشتی به صورت رفت و برگشتی خواهد بود؛ از مسئولان تقاضا داریم شرایط لازم برای میزبانی شهر ایذه را فراهم کنند تا بتوانیم با حضور تماشاگران خود مسابقات را برگزار کنیم.

ملک محمد بویری در گفتگو با خبرنگار برنا در ایذه در مورد پیشنهادات خود برای فصل جدید لیگ برتر ایران اظهار کرد: باتوجه به اینکه احمدپور امسال نیز تصمیم به حضور و شرکت در مسابقات دارد؛ به پیشنهاداتی که داشتم جواب منفی دادم و این فصل هم با تمام قدرت به کار خود در تیم کشتی سینا صنعت ایذه ادامه خواهم داد.

بویری در ادامه در مورد حضور در فصل جدید گفت: فصل جدید لیگ برتر کشتی ایران با حضور تیم های پرقدرتی از جمله تراکتورسازی تبریز، بیمه رازی تهران و گاز عسلویه شرکت خواهند کرد که بر این اساس تیم قوی و با تجربه ای را روانه لیگ خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه اظهار کرد: مدیرعامل تیم بر استفاده از تمام ظرفیت های کشتی ایذه در این فصل تاکید دارد اما متاسفانه کشتی گیران‌ایذه ای به پیشنهادات ما پاسخ منفی دادند و قصد داریم از چند کشتی گیر نوجوان و جوان تیم های پایه خودمان استفاده کنیم و در کنار آنها از کشتی گیران بومی و باتجربه از سراسر خوزستان و دو کشتی گیر خارجی بهره ببریم.

وی در مورد کادر فنی گفت: فعلا چیزی مشخص نیست اما با توجه به اینکه امسال رفت و برگشت است و با تاکید احمدپور از مربی خارج از استان استفاده خواهیم کرد.

بویری با بیان اینکه هنوز مشخص نشده در ایذه از چه حریفان میزبانی خواهیم کرد، افزود: قرار است اوایل اسفندماه سال جاری نماینده فدارسیون کشتی به ایذه بیاید تا در خصوص میزبانی ایذه نظر دهد اگر به نتیجه رسیدند که نمی توانیم در ایذه میزبانی کنیم؛ شهر دیگری را معرفی خواهیم کرد اما دوست داریم این بار در حضور تماشاگران خونگرم خودمان به امید خدا جشن قهرمانی را برپاکنیم. امیدواریم تمام شرایط لازم برای میزبانی سینا صنعت فراهم شود.

 سرمربی تیم قهرمان کشتی جام باشگاه های جهان در مورد شروع تمرینات بیان کرد: ما از چند وقت پیش جهت حضورپرقدرت در لیگ برتر کشتی ایران تمرینات خود را در ایذه با حضور چند کشتی گیر نوجوان و جوان ایذه و چند کشتی گیر بزرگسال آغاز کرده ایم و بار دیگر اعلام می کنم که در باشگاه به روی کشتی گیران ایذه ای باز است.

بویری در پایان خواستار شد: با توجه به اینکه تیم ما قهرمان جهان است انتظار می رود نگاه ویژه ای به ما داشته باشند تا بار دیگر برای ایذه و استان افتخارآفرینی داشته باشیم. همچنین از خادمی نماینده شایسته و محبوب ایذه درخواست داریم که واقعا دلسوزانه و پرتلاش نسبت به گذشته نگاه ویژه تری داشته باشد. از فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین ایذه  انتظار داریم از تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر حمایت کند.

خبرنگار: فیروز بیگلری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز