سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان:

محاسبه خسارت های مشهود قطعی برق در خوزستان توسط سازمان مدیریت

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۶:۵۹
کد خبر: ۵۲۱۹۶۷
محاسبه خسارت های مشهود قطعی برق در خوزستان توسط سازمان مدیریت
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خسارت های مشهود قطعی برق در استان خوزستان را محاسبه کرده ولی بسیاری از بنگاه های اقتصادی و شرکت های بزرگ از این تعطیلی هایی که بر اثر قطعی برق بر آنها تحمیل شده، خسارت های بسیاری را متحمل شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرامند هاشمی زاده در جلسه ستاد بحران اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خسارت های مشهود قطعی برق در استان خوزستان را محاسبه کرده ولی بسیاری از بازاریان، کسبه و یا حتی بنگاه های اقتصادی و شرکت های بزرگ از این تعطیلی هایی که بر اثر قطعی برق بر آنها تحمیل شده، خسارت های بسیاری را متحمل شدند.

وی افزود: قطعی برق زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده و بسیاری از افراد در زمینه اقتصادی به دلیل قطعی برق متضرر شده اند و حتی خسارت های زیادی نیز به آزمایشگاه ها وارد شده است.

سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: هرچند مقرر شده تا دیزل ژنراتورهایی از سوی وزارت نیرو برای تصفیه خانه های آب اهواز خریداری شود ولی مردم بعد از قطعی برق برای انجام کارهای ضروری خود دچار مشکل می شوند.

هاشمی زاده در پایان با ابراز تأسف از اینکه با قطعی برق حتی تلفن هم قطع می شود، درخواست کرد: مردم این تقاضا را دارند که از پارکینگ و پمپ هایی که در خانه دارند با استفاده از ژنراتور  در زمان قطعی برق استفاده کنند. این یک درخواست مردمی است تا اینقدر زندگی آنها با بی برقی متأثر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز