سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بازی با پدیده مشهد ۶ امتیازی است/ دعوت از هواداران برای حمایت از تیم

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۷:۰۳
کد خبر: ۵۲۲۲۰۸
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه انگیزه‌های زیادی برای دیدار مقابل پدیده داریم و برای برد به میدان می‌رویم چون این بازی 6 امتیازی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی برنا از آبادان، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه انگیزه‌های زیادی برای دیدار مقابل پدیده داریم و برای برد به میدان می‌رویم چون این بازی 6 امتیازی است.

وی افزود: تیم پدیده از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، بنابراین فردا شاهد یک بازی سنگین و زیبا خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مهاجری مربی خوش‌فکریست، با او سابقه همکاری دارم و امیدوارم که فردا تماشاگران شاهد یک بازی خوب باشند.

کریمی در ارتباط با بازیکنان غایب تیم صنعت نفت گفت: کیم، رضا نوروزی به همراه حسین بغلانی و سه چهار بازیکن دیگر ما به دلیل آسیب دیدگی در دیدار فردا تیم را همراهی نمی کنند.

وی در ارتباط با  وضعیت جذب مهاجم جدید عراقی این تیم گفت: با این بازیکن (علی صلاح) قرارداد امضا و بنا شده تا مراحل مربوط به پیوستن وی طی شود که این پروسه زمان بر است. با این بازیکن دیروز آشنا شده‌ایم و به بازی فردا مقابل پدیده نمی رسد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد: زلیکانی و علی صلاح از بازی آینده تیم صنعت را همراهی می کنند.

کریمی گلایه کرد: از زمانی که به آبادان آمدم از شور و حال آبادانی ها چیزی ندیدم ولی از هواداران دعوت می‌کنم در بازی فردا کنار ما باشند زیرا مسابقه سختی در پیش است.

وی در پایان تأکید کرد: قطعا حضور هواداران می‌تواند کمک زیادی به ما کند، به ‌طور حتم حضور هواداران در بازی فردا انرژی زیادی به بازیکنان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز