دوگانگی جوی در خوزستان؛

بخشی از استان مدفون در خاک و دیگری محصور در برف

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۷:۰۷
کد خبر: ۵۲۲۸۱۲
بخشی از استان مدفون در خاک و دیگری محصور در برف
بنا به اعلام مدیرکل هواشناسی خوزستان شهرهای شمالی این استان شاهد بارش برف و شهرهای جنوبی نیز حداقل تا فردا باید شاهد ادامه دار بودن آثار پدیده گرد و خاک باشند.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی توده گرد و خاک وسیعی از کشور عراق در حال نزدیک شدن به مرزهای کشور بود و برای همین شب گذشته جلسه ستاد بحران با حضور استاندار و مسئولان استانی تشکیل شد.

وی افزود: توده خاک از اوایل وقت امروز بخش وسیعی از مناطق جنوب، مرکز و شرق استان را درگیر کرده و به تدریج بقیه استان را درگیر می کند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از شهرهای مختلف استان تا ظهر امروز میزان دید افقی در شهر اهواز ۳۰۰ متر، در آبادان و خرمشهر ۲۰۰ متر، در شادگان و ماهشهر ۵۰۰ متر و دزفول ۶۰۰ متر بود.

وی درخصوص پیش بینی وضع هوا در ساعات آینده گفت: این وضعیت تا امشب ادامه دارد و فردا نیز کماکان آثار گرد و خاک در استان باقی می ماند اما به شدت امروز نخواهد بود.

بهادری عنوان کرد: امروز صبح بارش برف را در دهدز و ارتفاعات شهرستان های ایذه و باغملک حدود سه سانتی متر داشتیم. بعد از بارش برف دمای این مناطق به منفی سه درجه سانتیگراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اهواز بین هشت و ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز