رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه:

اجازه سوء استفاده از هنر را به بعضی افراد ندادم

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۲۴۰۱۷
اجازه سوء استفاده از هنر را به بعضی افراد ندادم
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: افرادی بودند که از طریق وارد شدن به هنر قصد سو استفاده داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از ایذه، رضا صیدالی که امروز رسما از این اداره خداحافظی کرد در حاشیه خداحافظی با همکارانش اظهار کرد: شهدا باعث افتخار هستند جایگاهی که شهدا دارند، ‌بسیار والاتر از هر نوع افتخاری است که با هیچ عنوانی نمی‌توان آن را قیاس کرد. آنها راه را به ما نشان می‌دهند و کافی است شهدا را الگویمان قرار دهیم، آن وقت می‌توانیم مطمئن باشیم به بیراهه نمی‌رویم و به بهترین شکل ممکن به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

وی در ادامه با بابیان اینکه ما به شهدا مدیون هستیم گفت: ما مدیون به آنهایی که جانشان را هدیه دادند تا امثال ما بتوانند به راحتی زندگی کنند. با فکر کردن به این مسئله و دینی که به گردن ما دارند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و بسیاری از گام‌های اشتباهی که ممکن است برداریم، ‌از راه و ذهنمان پاک می‌شود در واقع آنها وظیفه خود را انجام دادند و خیلی بیشتر از وظیفه‌شان را انجام دادند و امروز ‌نوبت ماست که به وظایف خود انجام وظیفه کنیم.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با بیان اینکه خیلی ها از هنر قصد سو استفاده داشتند افزود: متاسفانه باید بگویم افرادی بودند که از طریق وارد شدن به هنر قصد سو استفاده داشتند اما خدا را شاکرم اجازه اینکار را ندادم و بسیار خوشحالم این افراد دیگر در هنر جایگاهی ندارند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه بودجه کافی ندارد اما در طول این مدت با کمک و مساعدت دوستان علاقمند توانستیم برنامه های مختلف را به نحو احسن انجام بدهیم.

صیدالی در پایان از حسن توجه حجت الله درویش پور، نماینده سابق و هدایت الله خادمی نماینده فعلی مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بیان کرد:  نماینده ایذه لطف زیادی داشت و اسرار کرد که کماکان بمانم اما ماموریتم از سوی آموزش و پرورش به اتمام رسید و باید دوباره به آموزش و پرورش بازگردم.

به گزارش خبرنگار برنا، از نکات قابل توجه این جلسه چهره های غمگین و ناراحت کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه بود که بعضا اشک در چشمانشان حلقه می زد.                                               

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز