در روز محرومیت هواداران نفت آبادان؛

صنعت نفت یک - پیکان صفر / فیروز کریمی اخراج شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۸:۵۸
کد خبر: ۵۲۹۲۰۵
صنعت نفت یک - پیکان صفر / فیروز کریمی اخراج شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تک گل حکیم نصاری در بازی خانگی خود بدون حضور تماشاگران، پس از شش مسابقه موفق به گلزنی در لیگ شانزدهم شد تا طلسم 519 دقیقه‌ای گل نزدن در لیگ شانزدهم را بشکند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان موفق شد برابر پیکان دومین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرد، حکیم نصاری هافبک آبادانی این تیم پاس زیبای کیم را عالی کنترل کرد تا دروازه تیم پیکان را باز کند. در آخرین برد صنعت نفت گل های نصاری باعث سه امتیاز شده بود.

این دیدار در فضای سرد ورزشگاه تختی در حالی نیمه اول را پشت سر گذارد که در کل نیمه اول شاهد یک موقعیت از سوی صنعت نفت بودیم که به واسطه حرکت زیبای حکیم نصاری و دریبل او درون محوطه جریمه و پاس در عرض توپ به محمد شادکام رسید اما شادکام نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند و توپ را از محوطه شش قدم به آسمان شوت کرد. در پایان نیمه اول با یک دقیقه وقت اضافه با نتیجه صفر صفر به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم  وضع فرق کرد و اولین موقعیت بسیار جدی را ناصر سالاری به زیبایی از منشا گرفت تا صنعت نفت هنوز در بازی باشد. حملات برزیلی ها در نهایت جواب داد و پاس گل زیبای کیم هافبک کره ای این تیم با خروج اشتباه رحمان احمدی، به حکیم نصاری رسید و این بازیکن بعد از یک کنترل عالی توانست دروازه خالی تیم سابقش را باز کند.

در ادامه پیکانی ها سعی کردند با سانتر از کنار و یا شوت های از راه دور دروازه تیم نفت آبادان را باز کنند که بی دقتی مهاجمان و البته درخشش سالاری، دروازبان صنعت نفت مانع از این موضوع شد. در پایان نیمه دوم داور شش دقیقه وقت اضافه گرفت و در نهایت بازی بانتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

همچنین در اواخر بازی فیروز کریمی به دلیل اعتراض به داوری ابتدا از کنار زمین و سپس از جایگاه تماشاگران اخراج شد تا از بالا تیمش را در دومین برد خانگی نیم فصل دوم هدایت کند وی همچنین بازی بعد نیز نمی تواند برابر ماشین سازی روی نیمکت بنشیند.

در پایان بازی حکیم نصاری هافبک تیم صنعت نفت آبادان در بازی با تیم سابقش موفق شد پاس زیبای کیم را به خوبی کنترل کند و گل تیمش را به ثمر برساند تا لقب بهترین بازیکن این دیدار را از آن خود کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز