نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت:

زیر ساخت آبادان در حوزه ورزش کشتی مناسب است/ رسانه های آبادان و استان در انعکاس لحظه ایی و پوشش مسابقات ما را یاری دهند

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۵:۴۳
کد خبر: ۵۳۰۹۴۱
زیر ساخت آبادان در حوزه ورزش کشتی مناسب است/ رسانه های آبادان و استان در انعکاس لحظه ایی و پوشش مسابقات ما را یاری دهند
بنی تمیم گفت: با توجه به اینکه سابقه بازدید از سالن (کوثر) محل مسابقات و زیرساخت‌های لازم را در آبادان داریم، همکاران ما در فدراسیون کشتی برای بررسی اقدامات انجام پذیرفته سالن و مقدمات نصب رینگ، تشک و سالن تمرینات به منطقه آزاد اروند سفر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حمید بنی تمیم اظهار کرد:  خوشبختانه آبادان یک رینگ برای مسابقات قهرمانی کشور در اختیار دارد که این رینگ فقط نیازمند تقویت سخت‌افزاری است ضمن اینکه تجهیزات سالن کوثر در اواخر هفته جاری به آبادان منتقل خواهد شد.

وی افزود: ما نیز در اهواز نشستی را با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار کردیم که هماهنگی‌های لازم را در رابطه با برگزاری این رقابت‌ها به انجام برسانیم.

بنی تمیم گفت: سایر تجهیزات نیز در هفته آینده نصب خواهد شد و نهایتاً این موارد تا پیش از ورود تیم‌ها کامل می‌شود و اجازه نخواهیم داد نقص یا خللی در مسابقات ایجاد شود.

وی عنوان کرد: آبادان نسبت به دوره قبل از زیرساخت‌های بهتر و آماده‌تری برخوردار است و کارکنان هیئت کشتی استان و شهرستان به‌ کار خود وارد هستند، همچنین آمادگی لازم را نیز در اختیار دارند و فکر می‌کنم نهایتاً تا پیش از وزن‌کشی مسابقات، سالن مهیای برگزاری مسابقات خواهد شد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در مورد پوشش رسانه‌ای این مسابقات توسط رسانه‌های استان خوزستان، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی آزاد در کرمانشاه از سوی رسانه‌های این استان کم‌رنگ جلوه داده شد، اما در آبادان امیدوارم قضیه فرق کند و رسانه‌ها با حمایت‌های خود این رویداد بزرگ و تاریخی را با اشاعه صحیح و اطلاع‌رسانی لازم به دنیا معرفی کنند و این رویداد بزرگ را لحظه‌ به‌ لحظه از نظر علاقه‌مندان بگذرانند.

بنی‌تمیم با مهم خواندن این دوره از مسابقات، اضافه کرد: از آنجایی‌که فقط هشت گروه برتر دنیا حق حضور در این رقابت‌ها را دارند، از لحاظ کیفیت این مسابقات در سطح بسیار بالایی خواهد بود و رقابت هم برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است چرا که تیم‌هایی همچون روسیه و آذربایجان و ترکیه با نفرات اصلی خود پای به این رقابت خواهند گذاشتند و واقعاً در این مسابقات برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی در پیش داریم و باید حمایت لازم را از این رویداد بزرگ و گروه ملی ایران داشته باشیم.

بنی‌تمیم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با کمک رسانه‌های آبادان و استان خوزستان این رویداد پررنگ‌تر جلوه داده شود و این موضوع رقم نمی‌خورد مگر با یاری اصحاب رسانه در منطقه، در هر صورت امیدوارم این رویداد بزرگ به بهترین نحو برگزار شود.

 

نظر شما