رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان:

توسعه خدمات به شهرداری ها یکی از اهداف بانک شهر در سال آینده است

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶:۵۱
کد خبر: ۵۳۲۰۲۳
توسعه خدمات به شهرداری ها یکی از اهداف بانک شهر در سال آینده است
رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان از توسعه خدمات به شهرداری ها به ویژه در حوزه عمرانی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این بانک در سال آینده خبر داد.

به گزارش برنا، فرید جلالی عزیزپور با اشاره به اینکه بانک شهر نه دولتی است و نه خصوصی بلکه عمومی است، اظهار کرد: 70 درصد سهام این بانک متعلق به شهر است و منافع آن نیز به خود مردم برمی گردد. بانک شهر مؤظف به توسعه و عمران شهرها است و باید به عنوان بازوی مالی شهرها عمل کند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در حال تأمین مالی پروژه چهارشیر هستیم، گفت: تعامل بانک شهر خوزستان با شهرداری ها دوسویه است و این تعامل قوی تر می شود. در سال جاری ارتباطی که باید وجود داشته باشد را را شهردار اهواز ایجاد کردیم که در حوزه عمران و حمل و نقل شهری است.

photo_2017-03-08_15-55-06

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان اظهار داشت: عاملیت نمایشگاه های کتاب یکی دیگر از فعالیت های اصلی بانک شهر است که در حین ارائه پول از طریق خودپرداز نسبت به ارائه بن های تخفیف هم اقدام می کند. بانک شهر خوزستان از لحاظ میزان فروش بن کتاب با 13 هزار و 500 بن مقام سوم کشور را کسب کرده است.

 

جلالی عزیزپور افزود: در حوزه اجتماعی ـ مذهبی نیز خدماتی را برای ایام اربعین تدارک و به مردم ارائه دادیم. استقرار خودپرداز در مرزهای چذابه و شلمچه و همچنین استقرار 25 خودپرداز در کشور عراق که پول را به صورت ریال و دینار به مردم ارائه می داد از جمله کارهای انجام شده در این حوزه است.

 

وی خبر داد: مهمانان خارجی هنگام ورود به ایران می توانند از خودپردازهای بانک شهر مستقر در فرودگاه با ارائه دلار پول را به ریال تحویل بگیرند.

 

وی همچنین تاکید کرد: شعب سنتی بانک ها روز به روز خلوت تر می شود و این نشان دهنده روی آوردن مردم به خدمات الکترونیک است.

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان در ارتباط با فعالیت های شهرنت بانک شهر گفت: مردم می توانند 60 درصد از خدمات بانکی خود را از طریق پیشخوان های این بانک دریافت کنند. عملیات های پایا، ساتنا، دریافت دسته چک و صدور ضمانتنامه بانکی از جمله خدمات ارائه شده توسط این پیشخوان ها هستند.

 

جلالی عزیزپور ادامه داد: ‌در حال حاضر 20 شعبه تمام الکترونیک در شهرهای استان داریم که هشت مورد آن در اهواز است. خوشبختانه پیشخوان های استان خوزستان جزو بهترین های کشور هستند.

 

وی افزود: در پیشخوان ها چهار دستگاه خودپرداز، خوددریافت، وب کیوسک (عمدتا صدور کارت هدیه را با متن و مبالغ دلخواه انجام می دهد) و همچنین صدور کارت نقدی را مستقر کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان در ایام نوروز مسافرپذیر است و با مراجعات زیادی نیز همراه است، گفت: شعبه های بانک شهر در شهرهای دزفول، اهواز، بهبهان، ماهشهر، آبادان و خرمشهر در ایام نوروز کشیک خواهند داشت. همچنین 20 دستگاه پیشخوان هم از هفت صبح تا 12 شب به صورت یکسره فعال هستند.

 

جلالی عزیزپور همچنین خبر داد: کلیه شعب بانک شهر در استان خوزستان در ایام تعطیلات به جز یکم و 13 فروردین فعال هستند. این شعب از ساعت 9 صبح لغایت 13 ظهر به خدمات رسانی به مردم می پردازند.

 

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان با تأکید بر اینکه در روزهای تعطیل بانک شهر تعطیل نیست، بیان کرد: بانک شهر تعطیل نیست و ایران یک شهر دارد دو شعار بانک شهر در سال های قبل بوده و شعار بدون توقف بدون تعطیلی را نیز برای سال آینده درنظر گرفته ایم.

 

وی همچنین با تأکید بر اینکه به دنبال نه دریافت سود بلکه خدمات رسانی و جلب رضایت مردم هستیم، عنوان کرد:‌ از بهمن ماه نیز فعالیت تایم عصر شعب بانک شهر در استان فعال شده و تا ساعت 20 نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان با اعلام این خبر که امسال مقام اول را در جذب سپرده های مردمی داشتیم، ادامه داد: توسعه خدمات به شهرداری ها به ویژه در حوزه عمرانی یکی از رویکردهای اصلی این بانک در سال آینده خواهد بود.

 

جلالی عزیزپور در ارتباط با توسعه شهر اهواز گفت: مردم شهر اهواز حق دارند از شهری با المان های زیبا و در عین حال توسعه یافته برخوردار باشند، بنابراین تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بیش از پیش ارتباط گسترده ای در حوزه فعالیت های عمرانی با شهرداری ایجاد کنیم.

 

وی در خصوص کارت های شهروندی بانک شهر تشریح کرد: کارت های شهروندی بانک شهر مانند کیف پولی جامع عمل می کنند و مشتریان با در دست داشتن این کارت دیگر نیاز نیست برای هر خدمتی از یک کارت مجزا استفاده کنند. خدمات متنوعی از جمله پرداخت بهای بلیط اتوبوس، مترو، خرید از فروشگاه های بزرگ، پرداخت عوارض بزرگراه ها در کنار امکان دریافت و پرداخت ها از جمله مزایای این کارت است.

 

وی اظهار داشت: یکی از گلایه های مردم عدم دسترسی به مدیران برای طرح شکایات و انتقادات است و معمولا وسیله ارتباطی برای این کارت در بانک ها تعریف نشده ولی بانک شهر نسبت به تعریف شماره 0218655 اقدام و در آینده ای نزدیک تلفن هایی برای ارتباط با این خط هم در شعب نصب خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: مردم با استفاده از این تلفن می توانند به صورت مستقیم با اپراتورهای بانک ارتباط گرفته و هرگونه پیشنهاد و یا انتقادی را با آنها درمیان بگذارند.

 

رئیس سرپرستی شعب بانک شهر خوزستان در ارتباط با عملکرد بانک شهر گفت: در حوزه بانکداری الکترونیک مقام های بالایی در سطح کشور دارد و شعب این بانک هم نسبتا با مراجعه بالایی روبرو است. به هر حال جوانان نسبت به خدمات غیرحضوری اقبال بیشتری نشان می دهند و هر بانکی باید در این زمینه فعال تر باشد.

 

جلالی عزیزپور با تأکید بر انیکه در تلاش هستیم تا بروزترین فناوری ها را وارد بانک شهر کنیم، گفت:‌ یکی دیگر از خدمات پولی بانک شهر استقرار دستگاه های خوددریافت است و این دستگاه به نوعی خودش را تغذیه می کند که همزمان به عنوان خودپرداز هم عمل می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز