معاون فرماندار شادگان خبرداد:

دروازه ورودی و آیلند مسیر اصلی شهر خنافره بزودی احداث می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۱:۴۰:۱۲
کد خبر: ۵۳۲۱۹۴
دروازه ورودی و آیلند مسیر اصلی شهر خنافره بزودی احداث می‌شود
معاون فرماندار شادگان از احداث دروازه ورودی و آیلند مسیر اصلی شهر خنافره خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار در جلسه شورای ترافیک شهرستان از احداث دروازه ورودی و آیلند مسیر اصلی شهر خنافره خبر داد و اظهار کرد: شهردار خنافره مصمم است بزودی دروازه ی ورودی و آیلند مسیر اصلی شهر خنافره تا میدان شهدا را احداث کند.

وی بر ضرورت تمهیدات لازم جهت استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران و اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان تاکید کرد و افزود: انجام هرگونه حفاری بویژه در مسیرهای اصلی و پرتردد شهرستان از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۲۰ فروردین سال ۹۶ جز در موارد خاص و ضروری، ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه بر لزوم رنگ آمیزی جداول و سرعتگاهها، نصب تابلوهای کیلومتر شمار برای شهر دارخوین، جمع آوری باجه های تلفن عمومی، نصب تابلوهای هشداردهنده در مسیرهای در دست احداث بویژه محور دارخوین شادگان خوردورق، جاده روستای عبودی و پل نهر آبشار مسیر بوزی تاکید کرد و تسریع در تکمیل پروژه های جاده روستای عبودی ، پل آبشار و جاده شادگان بندر امام را خواستار شد.

آلبوغبیش در پایان تسریع در جابجایی پایه های برق واقع در مسیر تعریض محور شادگان دارخوین،  ورودی شهر خنافره و تیرهای برق متفرقه  واقع در وسط خیابان های سطح شهر شادگان بویژه انتهای خیابان ساحلی شمالی عبودی را مورد تاکید ویژه قرار داد  و از خدماتی بی دریغ رئیس اداره برق شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: ناصرحکیمی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز