با حضور معاونت عمرانی استانداری خوزستان؛

مدرسه ۱۲ کلاسه "امامت" در شادگان کلنگ زنی شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۲:۴۴:۴۳
کد خبر: ۵۳۲۱۹۹
مدرسه ۱۲ کلاسه امامت در شادگان کلنگ زنی شد
مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت مدرسه 12 کلاسه "امامت" شادگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، مراسم کلنگ زنی و شروع به ساخت  مدرسه  12 کلاسه  "امامت"  شادگان با حضور فرامند هاشمی زاده سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان ، جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، آمیلی معاون بهره برداری کشاورزی شرکت توسعه نیشکر ،گودرز مراد سلطانی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی و تعدادی از مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شادگان طی این مراسم از آغاز احداث مدرسه 12 کلاسه امامت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار  مترمربع و  زیر بنای یک هزار و 700 مترمربع و بر آورد اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

جعفری نسب افزود: برای ساخت این مدرسه 6 ماه پیش بینی شده و  برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آماده بهره برداری می شود.

وی به اهمیت ورود صنایع بزرگ در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور ورود صنایع بزرگ در شهرستان شادگان و دعوت از سرمایه گذاران، تلاش خواهیم کرد علاوه بر اشتغالزایی، هم افزایی در مسائل مختلف تربیتی، آموزشی، بهداشت و...  نیز مشارکت داشته باشند.

جعفری نسب خاطر نشان کرد، این مدرسه با پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی توسط شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی احداث می شود.

گفتنی است، مدرسه  12 کلاسه امامت در محل شهر شادگان،خیابان باهنر ، نبش خیابان امامت واقع شده است.


خبرنگار: ناصر حکیمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز