رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز:

اماکن ورزشی باید متعلق به اداره ورزش و جوانان باشد

۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۳۲۸۰۲
اماکن ورزشی باید متعلق به اداره ورزش و جوانان باشد
رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: در زمینه ساختار ورزش و جوانان از جمله بانوان باید اماکن موجود در اهواز متعلق به اداره ورزش و جوانان باشند که با همت مدیرکل توانستیم تعدادی از آنها را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید علی حسینی در مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال بانوان اهواز در سالن 22 بهمن ورزشگاه تختی اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و در عین حال آموزش و تربیت نیمی دیگر از جامعه را هم برعهده دارند؛ همین موضوع باعث شده تا جایگاهی که بانوان در جامعه دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود.

وی ادامه داد: این باعث می شود که مسئولیت برای ما سخت تر و حوزه بانوان ضمن برخورداری از اهمیت بیشتر بلکه مسئولیت ها را نیز سنگین تر کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز بیان کرد: بسکتبال در اهواز چندسالی تعطیل و راکد بود و گاهی از طریق هیئت استان مسابقات مقطعی در سطح استان برگزار می شد ولی حدود هشت ماهی هست که هیئت آن را برای اهواز فعال و راه اندازی کردیم.

حسینی عنوان کرد: جلسات متعددی با هیئت بسکتبال اهواز تشکیل و هدفگذاری های بسیاری را نیز برای آنها انجام دادیم که از آن جمله می توان به استعدادیابی و راه اندازی لیگ های رده های مختلف سنی در اهواز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: الحمدلله هیئت بسکتبال اهواز در مقوله هدفگذاری ها را به خوبی اجرایی و موفقیت هایی نیز کسب کردند. آنها مسابقاتی را در رده های مختلف پیشکسوتان، نوجوانان و جوانان برگزار و همچنین حدود هفت آکادمی یا مدرسه بسکتبال از جمله مدرسه حدادی با حدود ۲۰۰ ورزشکار را در اهواز راه اندازی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز افزود: حضور مقتدرانه هیئت اهواز در لیگ های مختلف استانی و کشوری از دیگر موفقیت های این هیئت است. الحمدلله گام به گام در حال حرکت هستند و در لیگ استان که قبلا مقامی نداشتند ولی امسال بعد از مدت کوتاهی از راه اندازی هیئت، تیم بانوان به مقام نایب قهرمانی استان رسیده است.

حسینی یادآور شد: مطمئن هستم با توجه به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعلام اداره حقوقی وزارت، در کنار برنامه ریزی های انجام شده بودجه اداره کل ورزش خوزستان در سال آینده حدود پنج برابر می شود و کمک بسیاری به ورزش استان به ویژه کلانشهر اهواز می کند.

وی اظهار کرد: در زمینه ساختار ورزش و جوانان از جمله بانوان باید اماکن موجود در اهواز متعلق به اداره ورزش و جوانان باشند که با همت مدیرکل توانستیم تعدادی از آنها را جذب کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز در پایان گفت: برای بسکتبال نیز تاکنون سالن ۲۲ بهمن در خدمت هیئت استان بوده و امیدوارم تا سال آینده بتوانیم بخش اعظمی از این سالن را در اختیار ورزشکاران اهوازی به ویژه بانوان قرار بدهیم. هم اکنون در حال انجام مذاکرات با مدیرکل و هیئت بسکتبال استان هستیم تا این سالن را در اختیار هیئت اهواز نیز قرار بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز