فرماندار اندیمشک:

استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از قطار گردشگری

۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۷:۴۵
کد خبر: ۵۳۸۵۷۴
استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از قطار گردشگری
فرماندار اندیمشک گفت:مردم از حرکت این قطار استقبال خوبی داشتند و در پیام های خود رضایت از فعالیت آن را منعکس کردند

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پیمان جهانگیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی قطار گردشگری در خوزستان کار بسیار خوبی بوده که راه آهن انجام داد و تأثیر بسیار مثبتی در رونق بحث گردشگری این استان دارد. به عقیده من کار بی نظیری بود که در مسیر دیدنی اندیمشک تا ایستگاه ۵ انجام می شود.

وی ادامه داد: البته برنامه هایی نیز در سطح شهرستان انجام شده که برگزاری جلسات متعدد با مدیرکل راه آهن جنوب از آن جمله است. قطعا با راه اندازی این قطار امسال مردم را شاداب تر می ببینیم و سایر مردم را هم به بازدید از این مسیرهای دیدنی دعوت می کنم.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: مردم از حرکت این قطار استقبال خوبی داشتند و در پیام های خود رضایت از فعالیت آن را منعکس کردند و البته در این بین هم مهمانان نوروزی استقبال داشتند.

جهانگیری عنوان کرد: در این مسیر کارهای خوبی می توانیم انجام دهیم و مسیر بکر و خیلی خوبی هست که نقطه های دیدنی خاصی هم دارد.

وی تصریح کرد: از وقتی بحث قطار گردشگری مطرح شد فرمانداری شهرستان در جلسات ستاد نووروزی، اطلاع رسانی و تبلیغات را به خوبی انجام داد. در حقیقت سعی کردیم مردم را از این حرکت آگاه کنیم.

فرماندار اندیمشک در پایان با اشاره به همکاری با اداره کل راه آهن ابراز امیدواری کرد: امیدوارم سال خوبی برای مردم باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال برنامه های خوبی تهیه شده که در سال ۹۶-۹۷ اجرایی می شود.

خبرنگار: سحر کوراوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز