شهردار شادگان:

المان شهری جدید در میدان بسیج شادگان نصب می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۹:۱۱
کد خبر: ۵۳۸۶۰۷
المان شهری جدید در میدان بسیج شادگان نصب می شود
شهردار شادگان از نصب المان شهری جدید در میدان بسیج این شهر خبر داد.
حسن مزبانى پور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: یک المان شهری جدید به منظور نصب در میدان بسیج در قسمت ورودى شهر در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص مشخصات این المان گفت: نام این المان آزادى که دارای 9 متر نیز ارتفاع دارد و از جنس بتن است که در وسط میدان بسیج نصب می شود.

شهردار شادگان تصریح کرد: این المان در سال نو نصب می شود و امیدواریم با نصب این المان بتوانیم علاوه بر ارتقای کیفیت و بهبود فضای محیط شهری باعث ایجاد حس تعلق مکان و همچنین سبب انتقال هویت شهری را در شهروندان ایجاد نماییم.

وى در ادامه با بیان اینکه اجراى طرح هاى متعدد، نورپردازى و تأمین روشنایى مناسب در سطح شهر شادگان در دستور کار قرار گرفته افزود: روشنایی و نورپردازی پارک ها، میادین و ورودى هاى سطح شهر شادگان جز اولویت‌ها محسوب می‌شود که طرح‌های زیبا و نوینی در این زمینه به کار گرفته شده است.

مزبانى پور در پایان همچنین با اشاره به اینکه پارک ها، میادین و ورودى های سطح شهرشادگان ازلحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند، گفت: شهرداری شادگان با بکارگیری نیرو و امکانات پروژه بهبود و اصلاح روشنایی با نصب انواع چراغ های پارکی با فرآیندی مناسبی آغاز و در حال حاضر شهردارى شادگان اقدامات گسترده ای را در راستای اصلاح سیستم روشنایی پارک ها، میادین ، بوستان ها و در طرف ورودى این شهرآغاز کرده است.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز