خطیب جمعه شادگان:

۱۲ فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۳۸۶۶۸
۱۲ فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است
خطیب جمعه شادگان گفت: 12 فروردین یادآور حمایت های همه جانبه ملت فهیم ایران از نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفى در خطبه هاى نماز جمعه این هفته که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام علی النقی الهادى (ع) این امام رئوف را یک الگوى به تمام معنا دانست و با تاکید بر الگو قرار دادن این بزرگوار در تمام مراحل زندگى اظهارکرد: آموزه‌هاى عملى حضرت امام على النقى الهادى (ع) زمینه سعادت و کمال انسان را در تمام سطوح فراهم مى‌کند.

وى بیان کرد: امام‌ علی النقی الهادى (ع) در تمام لحظه‌هاى زندگى براى آگاه‌سازى و هدایت جامعه اسلامى تلاش کرد تا مسلمانان در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگرى از خطبه هاى خود با اشاره به حماسه تاریخی مردم ایران در روز 12 فروردین سال 58 و سالروز این جشن مهم کشور افزود: در روز 12 فروردین‌ ماه، نظام جمهوری اسلامی ایران با رأی ملت ایران به اثبات جهانیان رسید.

وى عنوان کرد: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین ماه سال 1358 با رأی ‏قاطع آری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را ‏تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود، مهر تأیید زدند.

حجت الاسلام شرفى تصریح کرد: روز 12 فروردین افتخار بزرگ نظام و ملت ایران است زیرا به رای مردم احترام گذاشته شد و نشان داد مردم ایران در تمامی صحنه‌ها با نظام همراه هستند.

وى یادآور شد: مردم در 12 فروردین به انقلاب اسلامی و استقلال کشور رای دادند و با این اقدام اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند.

خطیب جمعه شادگان دربخش دیگرى ازخطبه هاى خود با اشاره به 13 فروردین که روز طبیعت نام گرفته است بیان کرد: مردم با رفتن به دل طبیعت و استفاده از مواهب الهى مراقب این نعمت‌ها باشند و در پاسداشت طبیعت بکر و زیباى این شهرستان از هیچ تلاشى دریغ نکنند.

وی همچنین از مردم خواست به طبیعت احترام بگذارند و با رعایت بهداشت و نظافت، در حفاظت از محیط زیست بکوشند.

حجت الاسلام شرفى درپایان خطبه هاى خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان تحقق شعار سال را مدنظر قرار دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز