اطلاعیه دبیرخانه بیستمین جشنواره ملی تاتر مقاومت فتح خرمشهر؛

تمدید ۱۵ روزه مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی به جشنواره

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۴۰۱۰۸
تمدید ۱۵ روزه مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی به جشنواره
مهلت ارسال "فیلم" نمایش های متقاضی حضور در بیستمین جشنواره ملی تاتر مقاومت فتح خرمشهر تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، دبیرخانه بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از درخواست های مکرر گروه های تاتری در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار (فیلم ضبط شده تاتر ) برای شرکت در این دوره از جشنواره،  این دبیرخانه تصمیم به تمدید زمان دریافت آثار در دو بخش صحنه ای و خیابانی تا پایان وقت اداری سی و یکم فروردین 1396گرفت.

پیش از این طبق فراخوان منتشر شده آخرین مهلت دریافت آثار ۱۵ فروردین سال جاری اعلام شده بود که این زمان تا 31 فروردین تمدید شد.

همچنین متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می توانند فایل فراخوان را از طریق سایت ایران تاتر به نشانی http://theater.ir/fa/74682 دریافت نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی تاتر مقاومت فتح خرمشهر،  "همایون قنواتی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند می باشد.

این جشنواره به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره کل هنرهای نمایشی در سه بخش مسابقه تاتر صحنه‌ای و خیابانی، همچنین نمایش هایی در بخش میهمان برگزار خواهد شد.

بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر (سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر) به ‌منظور بزرگداشت یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان و مدافعان سرافراز میهن اسلامی و تثبیت دلیرمردی‌ها و سلحشوری‌های ملت قهرمان ایران و به ‌ویژه شهدای گرانقدر فتح خرمشهر در سالن های خلیج فارس، فانوس و آمفی تاتر شهرداری، از تاریخ 29 اردیبهشت تا 3 خرداد 96 در منطقه آزاد اروند-خرمشهر برگزار می گردد.

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

 

نظر شما