امروز بدون حضور رسانه ها انجام شد؛

بازدید میدانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از زیرساخت های آبادان و خرمشهر

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۵:۲۴
کد خبر: ۵۴۰۹۱۸
بازدید میدانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از زیرساخت های آبادان و خرمشهر
با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شامگاه چهارشنبه در آبادان و خرمشهر، این هیات از زیرساخت های این دو شهر بازید کردند

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر،  اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در شهرستان خرمشهر از یادمان شهدای شلمچه و مرز تجاری این منطقه، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و بندر خرمشهر بازدید کردند و در جریان اقدامات انجام شده در بندر خرمشهر قرار گرفتند.

در جریان این بازدیدها، فرماندار خرمشهر  گزارشی از عملکرد دستگاه های این شهرستان به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

 بازدید از محل استقرار گمرک در دروازه های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان در فهرست بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

طبق شنیده ها در سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که امروز و فردا هفدهم و هجدهم فروردین ماه در حال انجام است، برنامه های مختلفی اعم از تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف گنجانده شده است.

فردا جمعه برابر با ۱۸ فرودین ماه نیز این هیات از یادمان شهدای منطقه عملیاتی والفجر ۸ در اروندکنار، رودخانه اروند با هدف بررسی آثار اقتصادی لایروبی نشدن آن و خشک شدن نخلستان های حاشیه رودخانه، بندر آبادان بازدید می کنند.

قرار است، نشست شورای اداری استان خوزستان نیز شامگاه جمعه با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شود.

تا کنون این بازدیدها بدون حضور خبرنگاران صورت پذیرفته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز