سرپرست فرماندارى شادگان خبر داد:

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شادگان از ۱۷ فروردین ماه

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۹:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۹۴۹
آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شادگان از ۱۷ فروردین ماه
سرپرست فرماندارى شادگان گفت: ازامروز ۱۷ فروردین هیات های اجرایی شهرستان شادگان صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، احمد جعفرى نسب سرپرست فرماندارى شادگان اظهار کرد: از اعضای ستاد انتخابات شهرستان، دستگاه های ذی ربط در امر انتخابات این شهرستان قدردانی می کنم که در امر ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و بررسی صلاحیت آنها تلاش می کنند.

وی افرود: مراجع چهارگانه بررسی صلاحیت‌ها تا ۱۶ فروردین نتیجه بررسی را به ستاد انتخابات اعلام و هیات اجرایی شهرستان نیز از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را انجام داده و صورت جلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در ۲۴ فروردین به هیات نظارت شهرستان ارایه می‌شود.

سرپرست فرماندارى شادگان تصریح کرد: مطابق قانون هیات‌های نظارت نیز از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه کار بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس لیست هیات‌های اجرایی را انجام و نظر خود را اول اردیبهشت به هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها اعلام و ارسال خواهند کرد.

وى ادامه داد: فرمانداری نیز دوم اردیبهشت ماه مراتب تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان را با توجه به نظر هیات نظارت، به نامزدها ابلاغ می‌کنند.

جعفرى نسب در پایان با بیان اینکه طبق تبصره ۱ ماده ۵۰ قانون انتخابات از سوم تا ششم اردیبهشت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی یا نظارت شهرستان می‌توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان تحویل دهند، گفت: داوطلبان روستایی نیز باید شکایت خود را به هیات نظارت شهرستان تحویل دهند.

 

 

خبرنگار : مرتضى صویلاتى

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز