باز هم حوادث خودرویی در اهواز؛

واژگونی خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید رانندگان را راهی بیمارستان کرد

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۷:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۵۳۴
واژگونی خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید رانندگان را راهی بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع دو سانحه خودرویی در این شهر و مصدومیت دو نفر در این سوانح خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر واژگونی در حد فاصله فلکه مالیات و پل فولاد را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: تیم آتش نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو 405 واژگون و باعث مجروح شدن سرنشین راننده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

واژگونی خودروی پراید

حق شناس در ارتباط با حادثه خودرویی دیگر گفت: عصر روز گذشته همچنین با تماس شهروندان محترم به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، حادثه واژگونی خودروی پراید در مسیر 25 کیلومتری آبادان به سمت اهواز گزارش شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در قالب تیم عملیاتی شامل خودروی امداد و نجات و خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان با حضور در محل همزمان با ایمن سازی مسیر تردد، اقدام به قطع برق خودرو کرده و مانع از نشتی بنزین شدند.

حق شناس عنوان کرد: نیروهای عملیاتی پس از کنترل شرایط و انتقال خودرو به مسیر امن راه را برای تردد خودرو های عبوری باز کردند.

وی خبر داد: این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشت که توسط آتش نشانان به آمبولانس اورژانس مستقر در محل انتقال داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان در ارتباط با علت سانحه گفت: علت واژگونی خودروی فوق عدم توانائی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز