با همت جامعه طراحان گرافیک اهواز؛

نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۴:۲۵
کد خبر: ۵۴۳۱۳۰
نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز برگزار  می شود
جامعه طراحان گرافیک اهواز بیانیه برگزاری نمایشگاه هفته گرافیک این شهر را صادر و از عموم علاقمندان به هنر برای حضور در این نمایشگاه دعوت کردند.

هومان مهرآذین دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته گرافیک اهواز در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: جامعه طراحان گرافیک  اهواز بیانیه ای برای برگزاری نمایشگاه هفته گرافیک در اهواز صادر و بر اساس آن از تمامی علاقمندان به هنر به ویژه گرافیک برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده است.

بنا به این گزارش متن بیانیه به شرح زیر است:

جامعه "طراحان گرافیک اهواز" مفتخر است به سان سال گذشته و به پاسِ یک پارچگی و انسجام همکاران، هنرمندان و همراهان فرهیخته این وادی تجسمی، همچنان دست به دست یکدیگر و همزمان با "روز جهــانــی گرافیــک" نکو رخداد هفته گرافیک اهواز، در قالب نمایشگاهی از آثار دو دهه گرافیک اهواز را منجر باشد.

بدین سان و با تکیه بر این مهم، بانگ همدلی و آوای خجسته هنر گرافیک را با روز جهانی این هنر به ثبت نشسته تا در افتتاحیه ای در تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1396به جشن بصری و به کرسی ناب هنر بنشاند.

شایان ذکر است که نمایشگاه مذکور تا تاریخ  ۱۳ اردیبهشت ماه، بر پا خواهد بود.

امید است که شانه به شانه ی یکدیگر، این "هنر در آمیخته با مردم" را با هدف بالاتر بردن سطح کیفی هنر گرافیک شهرمان، اوج هایی را مهیا باشیم تا درک بهتر هنر گرافیک و هویت امروز آن، فرهنگ سازی و هموار کردن هر چه بهتر و بیشتر "هنر گرافیک" و همچنین ادای دین امروزمان با معرفی تخصصی این هنر ـ صنعت با رویکردی روشن بینانه به آینده نسل های بعد با امیدِ تثبیت ناب فرهنگ و هنر به آیندگان سرزمین مان، محقق گردد.

جامعه ی طراحان گرافیک اهواز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز