امام جمعه شادگان:

افزایش آمار بیکاری در شادگان نگران کننده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۲:۱۱
کد خبر: ۵۴۴۱۸۸
افزایش آمار بیکاری در شادگان نگران کننده است
امام جمعه شادگان گفت: افزایش آمار بیکاری در این شهرستان نگران کننده است و باید در این خصوص تصمیمات جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه این شهرستان امروز در نشست هم اندیشی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با انتقاد از وضعیت فعلی اشتغال و بیکاری در شادگان، اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان، باید مهمترین اولویت مسئولان در راستای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی نمی کنند گفت: مدیران ناکارآمد نباید در پست های مهم دولتی قرار گیرند چرا که در اینصورت مشکلات بسیاری در کشور ایجاد شده و میزان رضایت مردم از دولت کاهش می یابد.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال که یکی از مطالبات اصلی مردم و رهبری است با برنامه ریزی و مدیریت جهادی و انقلابی میسر می شود.

وی ادامه داد: رفع مشکلات موجود با تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می شود و مسئولان باید برای تحقق این امر تلاشی مضاعف کنند.

حجت الاسلام شرفی عنوان کرد: تولید و اشتغال دو زیرمجموعه اقتصاد مقاومتی است و دولت و مسئولان باید تلاش بیشتری کنند تا بیکاری به حداقل کاهش یابد.

وی در پایان به دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اضافه کرد: باید نگاه راهبردی به انتخابات داشته باشیم چرا که دشمنان به دنبال این هستند که حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند تا بتوانند تهدیدات و چالش های خود را جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه شادگان در پایان گفت: اما مردم همیشه در صحنه شهرستان شادگان همانند گذشته با شور و اشتیاق حداکثری در انتخابات حضور خواهند یافت تا دوباره نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.

 

 

 

خبرنگار : مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز