فرماندار شادگان از وزیر کشور خواستار شد؛

راه‌اندازی بازارچه مرزی شادگان / مصوب شدن بندر تجاری شادگان

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۵:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۲۰۳
راه‌اندازی بازارچه مرزی شادگان / مصوب شدن بندر تجاری شادگان
فرماندار شادگان با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های کارآمد و اقتصادی شادگان، گفت: راه‌اندازی بازارچه مرزی شادگان برای دو تا سه هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، احمد جعفری‌نسب  فرماندار شادگان امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور در محل فرهنگسرای ملا‌فاضل سکرانی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شادگان تنها شهری است که هتل و مهمانسرا ندارد اما در مقابل، مردم مهمان نواز و خون گرم دارد.

وی گفت: در طول زمان دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در شادگان انجام شد که توسعه تالاب شادگان یکی از آنها است، در فروردین ماه سال جاری تالاب شادگان پذیرای سه هزار مهمان نوروزی بود.

فرماندار شادگان توسعه بیمارستان شادگان، طرح‌ و راه‌ها را از جمله تلاش‌های انجام شده در شادگان برشمرد و تصریح کرد: چنانچه بخواهیم به کاراهای دیگر دولت تدبیر در شادگان اشاره کنم ممکن است از صحبت های من برداشت تبلیغاتی برای دولت شود.

وی با اشاره به بندر شدن شهرستان شادگان افزود: پس از اجرایی شدن طرح بندر شادگان اشتغال زایی خوبی در شهرستان به وجود آمد، که انتظار می‌رود با مصوب شدن تجاری شدن بندر شادگان آمار اشتغال در این شهر دو برابر شود.

جعفری‌نسب از وزیر کشور درخواست کرد که با راه‌اندازی بازارچه مرزی در شهرستان شادگان موافقت کند و گفت: ما هم در این جمع قول می دهیم بازارچه را فعال کنیم.

فرماندار شادگان در پایان با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی بازارچه مرزی برای دوتا سه هزار نفر در شادگان فرصت اشتغال ایجاد می شود، یادآوری کرد: شهرستان شادگان از ظرفیت های خوبی برخوردار است که به منظور تبدیل این فرصت ها به فرصت های کارآمد و اقتصادی نیازمند کمک و همراهی مسؤولان هستیم.

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز