رئیس اداره سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) گفت:

۶۵میلیون دلار میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در پروژه های بندر امام خمینی (ره) است

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۴۴۲۰۴
۶۵میلیون دلار میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در پروژه های بندر امام خمینی (ره) است
داود چگنی گفت: میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در پروژه های بندر امام خمینی (ره) ۶۵ میلیون دلار است که۴۷ میلیون دلار سرمایه از این مقدار جذب پروژه ها شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از بندر امام خمینی، داود چگنی رئیس اداره سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) در نشست هم اندیشی تخصصی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان اظهار کرد: ۴۷ طرح سرمایه گذاری از کارخانه های تولیدی تا پروژ های خدماتی بندری در حال ساخت و ساز داریم که در بندر امام خمینی (ره) فعال هستند و پیشرفت های فیزیکی خوبی داشته اند.

وی گفت: اگر این پروژه ها به بهره برداری کامل برسند از افتخارات ملی و قطب های سرمایه گذاری در منطقه محسوب می شوند و می توانند بر اقتصاد کشور تاثیر مهمی داشته باشند.

 رئیس اداره سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) افزود: سال گذشته ۱۰ پروژه در بندر امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده اما هنوز به مرحله ۱۰۰ درصد ظرفیت بهره برداری نرسیده اند و چند پروژه هم وجود دارد که مشکلاتی دارند و از پیشرفت خوبی برخوردار نیستند.

چگنی افزود: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای ۸ پروژه با سرمایه گذاران قرارداد بستیم که از این حیث در بین بنادر کشور رتبه اول را از نظر جذب سرمایه گذاری کسب کرده ایم.

وی تشریح کرد: از نظر میزان جذب، تمام قراردادهایی که بستیم یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است  که حدود ۶۰ درصد از این مقدار، یعنی ۹۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه در بندر داشته ایم.

در پایان رئیس اداره سرمایه گذاری بندر امام خمینی (ره) میزان جذب سرمایه گذاری خارجی در پروژه های بندر امام خمینی (ره) را ۶۵ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: ۴۷ میلیون دلار سرمایه از این مقدار جذب پروژه ها شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز