باحضور وزیر کشور؛

فعالیت تجاری بندر شادگان رسما آغاز شد‌

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۴۲۱۵
فعالیت تجاری بندر شادگان رسما آغاز شد‌
با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، آئین ابلاغ رسمی اعمال رویه تجاری و واردات در بندر شادگان انجام گرفت و این بندر رسما به عنوان بندر تجاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این آیین که با حضور استاندار خوزستان، رئیس مجمع نمایندگان استان و امام جمعه و فرماندار شادگان برگزار شد مجوز فعالیت‌های تجاری این بندر مهم در خوزستان را صادر کرد.

بندر شادگان در جنوب خوزستان واقع است که تاکنون فعالیت‌های صیادی در آن انجام می‌ گرفت و با اخذ مجوز تجاری این بندر، از این پس می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و رشد منطقه داشته باشد.

بنا بر همین گزارش، وزیر کشور در دومین روز سفر خود به خوزستان از تالاب شادگان بازدید کرد؛ حضور در جلسه هم‌اندیشی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان در شهرستان شادگان، از دیگر برنامه‌های سفر رحمانی فضلی به خوزستان بود.

لازم به ذکر است که  فعالیت های مسافری با توجه به توریستی بودن شهر شادگان و دارا بودن تالاب بین المللی، این شهرستان را به ونیز ایران معروف کرده است که در صورت توسعه گردشگری شهرستان و بخصوص در بخش تالاب شادگان، می تواند فرصتهای شغلی را در این منطقه افزایش دهد.

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما