سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:

سخت ترین بازی عمر مربیگری خود را برابر صنعت نفت تجربه می کنم/ برای مبارزه و پیروزی آمده ایم

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۱:۲۷:۳۹
کد خبر: ۵۴۴۲۳۹
سخت ترین بازی عمر مربیگری خود را برابر صنعت نفت تجربه می کنم/ برای مبارزه و پیروزی آمده ایم
اکبر میثاقیان در خصوص دیدار تیم سیاه جامگان برابر صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط حساس لیگ برتر سخت ترین بازی عمر مربیگری خود را برابر صنعت نفت تجربه می کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی پیش رو، بازی سختی برای ما و تیم صنعت نفت است. در واقع تیم صنعت نفت آبادان شرایط خیلی خوبی دارد، این تیم در دو سه هفته اخیر بازی های خیلی خوبی را از خود نشان داد.

وی گفت: این حق فوتبال آبادان و نفت است تا فوتبال در جاهایی که مردمانش فوتبال دوست هستند، جریان داشته باشد؛ مثل آبادان، اهواز، مشهد و انزلی که تیم هایشان یادگاری از گذشته هستند.

میثاقیان افزود: تیم نفت تیم خیلی خوبی است. تیم ما نیز در این چند هفته اخیر بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و هر روز پیشرفت کردیم و حرکت تیممان رو به جلو بود. و تا کنون توانستیم شرایط خیلی خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد توضیح داد: به نظرم با حساسیت جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر،  بازی خیلی خوبی را در پیش رو داشته باشیم، زیرا ما شانس بردن داریم. نفتی ها هم شانس همینطور و چنانچه ما پیروز شویم، از شانس بیشتر برای مانده در لیگ برتر برخوردار خواهیم شد. البته تیم نفت با شرایطی که دارد در لیگ ماندنی است و درصد ایجاد حاشیه امن تر است.

میثاقیان ادامه داد: تیم ما از لحاظ مهره بسیار کم تعداد است و یکی از مشکلات ما نسبت به دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر کمبود مهره های کلیدی است، اما با این احوال تیم مان آماده بازی، جنگ و مبارزه است.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی لیگ برتر، یک امتیاز گرفتن در ته جدول خیلی سخت است. فشار و استرس بازی ها بسیار زیاد است و بچه ها فشار زیادی را تحمل می کنند. آمده ایم تا در این بازی بجنگیم و واقعا بازی سختی خواهد بود و معتقدم یکی از بازی های سختی که در دوران مربیگری داشته و دارم، همین بازی است.

میثاقیان در پایان گفت: ما محکوم به بردیم و باید از چهار بازی پیش رو سه بازی را ببریم.

وی از در اختیار نداشتن مصطفی احمدی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز خبر داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امروز جمعه از هفته بیست و هفتم در ورزشگاه تختی آبادان ساعت 18، میزبان سیاه جامگان مشهد است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز