معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان:

توجه به دانش آموزان در سنین پایین ضامن سلامت اجتماعی جامعه است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۶:۱۹
کد خبر: ۵۴۴۹۴۷
توجه به دانش آموزان در سنین پایین ضامن سلامت اجتماعی جامعه است
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: مهمترین هدف خانه و مدرسه توجه به آموزان در سنین پایین است که خود ضامن سلامت اجتماعی جامعه است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود معزی در اختتامیه طرح ملی همکاری خانه و مدرسه اظهار کرد: طرح ملی همکاری خانه و مدرسه تحت عنوان FAST به مدت 8 هفته و با هدف توانمندسازی دانش آموزان و خانواده های آنان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح خانواده ها در کنار دانش آموزان و والدین و مسئولین آموزشگاه در یک تعامل سه جانبه اصلی ترین مهارت های اجتماعی و برقراری رابطه پویا و سازنده را در قالب کارگاه های گوناگون آموختند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 12 مهارت اساسی زندگی به دانش آموزان هدف در این طرح آموزش داده شده عنوان کرد: ما در آموزش و پرورش اعتقاد داریم که توجه به دانش آموزان در سنین پایین می تواند ضامن موفقیت آنها در سنین بالا شود.

معزی ادامه داد: با توجه سازنده به دانش آموزان می توان شاهد آن بود که از بسیاری از ناهنجاری های محتمل در سنین بزرگسالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به تعامل سازنده و پویا میان خانواده ها و مدرسه، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل پویا بین دو نهاد خانواده و مدرسه حلال بسیاری از مشکلات دانش آموزان خواهد بود و همکاری خوب خانواده ها در این طرح ضامن موفقیت چشمگیر آن شد.

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش خوزستان افزود: مثلث خانواده، دانش آموز و آموزشگاه می تواند در کنار هم باعث موفقیت دانش آموزان و نسل آینده شود.

به گزارش خبرنگار برنا، در پایان این برنامه از افراد فعال در اجرای این طرح با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز