مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان عنوان کرد:

لغو پروازها در صورت افزایش ریزگردها

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۳۴۴
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل افزایش میزان گرد و غبار و وزش باد در هوای استان تاکنون هیچ پروازی لغو نشده اما در صورت ادامه این روند و کاهش دید پروازها لغو می شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پدیده های جوی و تغییرات لحظه ای آنها به صورت لحظه ای توسط کارشناسان پرواز و برج مراقبت فرودگاه رصد می شود.

وی افزود: به دلیل افزایش میزان گرد و غبار و وزش باد در هوای استان تاکنون هیچ پروازی لغو نشده اما در صورت ادامه این روند و کاهش دید پروازها لغو می شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان  تصریح کرد: افزایش شدت و دامنه گرد و خاک در هوای استان به طور مرتب ارزایابی می شود و کارشناسان ما به صورت مستقیم اطلاعات لحظه ای آب و هوا را از اداره کل هواشناسی استان دریافت و آن را به خلبانان پروزهای مسیر اهواز اطلاع می دهند.

رضایی گفت: به همین دلیل چنانچه دامنه گرد و غبار از حد مشخص و استاندارد خود بیشتر شود و میزان دید کاهش پیدا کند کلیه پروزهای فرودگاه اهواز لغو می شود.

به خبرنگار برنا با توجه به اعلام سازمان هواشناسی خوزستان بعدازظهر امروز میزان دید در شهرستان اهواز دوباره کاهش می‌یابد و به یک هزار و 500 متر می‌رسد.

همچنین اداره کل محیط زیست میزان غلظت گرد و غبار امروز در هوای اهواز 266،  آبادان 286 و ماهشهر را 477 میکروگرم بر متر مکعب اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز