دبیر اجرایی جشنواره ایده‌های نوین آب و انرژی:

بحران بی آبی کابوس ناتمام خوزستانی ها است/ بیراهه ای که به ناکجا آباد می رسد

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۴۵۴۷۲
بحران بی آبی کابوس ناتمام خوزستانی ها است/ بیراهه ای که به ناکجا آباد می رسد
دبیر اجرایی جشنواره ایده‌های نوین آب و انرژی گفت: بحران بی آبی در کنار خشکسالی و سایر مشکلات زیست محیطی کابوس خوزستانی ها است.

به گزارش خبرنگار برنا، نیما مهدوی در آیین گشایش اولین جشنواره ایده‌های نوین آب و انرژی در تالار مطهری دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: هدف جشنواره پروراندن ایده‌های کاربردی و پژوهش در زمینه‌های آب و انرژی،‌ آشنایی دانشجویان با ایده‌های کاربردی در این زمینه، پرورش خلاقیت دانشجویان برای ایده‌پردازی و تشویق آن‌ها به پژوهش در این زمینه است که در نهایت منجر به رفع مشکلات آب و انرژی شود.

وی افزود: تمرکز ما بر پرورش ایده‌پردازی در دانشجویان است. محورهای برگزاری جشنواره عبارت از مدیریت هوشمند تأسیسات آب و انرژی، تولید همزمان آب و نیرو، بهینه‌سازی مصرف آب، اندازه‌گیری و اصلاحات، راهکارهای اقتصادی در مصرف انرژی و مشارکت در مدیریت آب است .

دبیر اجرایی جشنواره ایده‌های نوین آب و انرژی  با بیان اینکه بحران بی آبی در کنار خشکسالی و سایر مشکلات زیست محیطی کابوس خوزستانی ها است، گفت: کمبود آب و منابع انرژی از چالش‌های مهم تمام کشورها است که ایران هم با این مشکل روبه‌رو شده است.

مهدوی ادامه داد: برپایی نمایشگاه، سمینار و ایده‌شو از برنامه‌های جشنواره هستند و هدف از برپایی نمایشگاه آشنایی دانشجویان با چگونگی اجرا و به عمل رساندن ایده است. سمینار نیز با هدف آشنایی دانشجویان با محورهای جشنواره و با عناوین ایده‌پردازی و کارآفرینی، بحران آب، معضلات اجتماعی و انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار خواهد شد.

خبرنگار: مهدی ربیع

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز