مدیرکل پست خوزستان خبرداد:

صدور کارت شهروندی ویژه شهروندان منطقه آزاد اروند

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۹۰۳
صدور کارت شهروندی ویژه شهروندان منطقه آزاد اروند
قرارداد همکاری سه جانبه به تازگی بین اداره کل پست خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل ثبت احوال خوزستان به منظور صدور کارت شهروندی ویژه شهروندان منطقه آزاد اروند منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مهران حموله مدیرکل پست خوزستان از انعقاد تفاهم نامه با منطقه آزاد اروند در پروژه کارت شهروندی اروند خبر داد و اظهار کرد: این قرارداد همکاری سه جانبه به تازگی بین اداره کل پست خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل ثبت احوال خوزستان به منظور صدور کارت شهروندی ویژه شهروندان منطقه آزاد اروند منعقد شد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه اداره کل پست خوزستان در مراحل مختلف ثبت نام، صدور و توزیع این کارت در محدوده منطقه آزاد اروند خدمات خود را ارایه می دهد.

حموله، همکاری در این پروژه را در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارایه خدمات موثر به شهروندان در خوزستان دانست و گفت: بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند کارت های شهروندی برای 12 گروه شامل متولدان حوزه منطقه آزاد اروند، کسبه و پیشه وران، کارمندان دولتی یا شرکت های تابع، دانشجویان، فرهنگیان، بازنشستگان، بازرگانان، سرمایه گذاران، شاغلان، ساکنان مقیم، شهروندان افتخاری و افراد بالای 15 سال صادر می شود. مدیرکل اداره خوزستان مهمترین خدمات قابل ارایه در بستر این کارت استفاده از تخفیف شهروندی برای خرید از بازارچه های همراه مسافر، هزینه درمانی در بیمارستان ها و یا هزینه ویزیت پزشکان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه این همکاری دو ساله است، گفت: بر اساس این تفاهم نامه نظارت با منطقه آزاد اروند و راستی آزمایی بر اساس بانک اطلاعات ثبت احوال، و با حضور نماینده ثبت احوال انجام می شود. حموله در پایان بیان کرد: در این طرح پس از ثبت نام الکترونیکی از طریق پست، کارت به نشانی شهروندان صادر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز