از امروز، آغاز به کار نمایشگاه الکامپ خوزستان در اهواز

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۳:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۹۴۲
از امروز، آغاز به کار نمایشگاه الکامپ خوزستان در اهواز
نمایشگاه الکامپ خوزستان از امروز 28 فروردین ماه در فضایی حدود دو هزار و 500 متری، با حضور 70 شرکت در اهواز گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، این نمایشگاه از امروز 28 فروردین ماه در اهواز آغاز به کار می‌کند و تا یکم اردیبهشت‌ ماه بر پا خواهد بود.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خدماتی و تولیدی فعال در حوزه فناوری اطلاعات خوزستان حضور دارند و قرار است دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان نیز خدمات الکترونیک خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

همچنین برگزاری 20 کارگاه آموزشی، ارایه و معرفی خدمات الکترونیک دستگاه‌های دولتی ازجمله ثبت احوال، پست و دفاتر پیشخوان و غیره و رونمایی از انتخابات الکترونیک از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در نمایشگاه الکامپ است.

به گفته مجری برگزاری نمایشگاه، با توجه به اینکه حمایت از استارتاپ‌ها از رویکردهای مهم نمایشگاه الکامپ امسال است، فضایی از نمایشگاه تحت عنوان " اکوسیستم کارآفرینی" به این استارتاپ‌ها اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است که، این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان، استانداری و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان برگزار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

نظر شما