بعد از مدت ها؛

جلسات انجمن شعر حوزه هنری خوزستان دوباره برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۶۳۶۸
جلسات انجمن شعر حوزه هنری خوزستان دوباره برگزار می شود
اولین جلسه انجمن شعر حوزه هنری استان خوزستان امروز (29 فروردین 96) با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات در اهواز برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری استان با اعلام این خبر اظهار کرد: انجمن شعر حوزه هنری از قدیمی‌ترین انجمن‌های شعر استان بوده و روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شد ولی مدتی، این جلسات تعطیل شده بود.

محمد غدیرزاده با بیان اینکه تعطیلی این محفل موجب پراکندگی شاعران و هنرمندان و همچنین دلسردی تعداد بسیاری از هنرمندان شاعر شده بود، افزود: امسال در هفته هنر انقلاب اسلامی با توجه به رویکرد جدید حوزه هنری، این انجمن در محل جدید افتتاح و این محفل مجدد احیا شد.

وی تصریح کرد: اولین جلسه انجمن شعر حوزه هنری خوزستان امروز (29 فروردین) ساعت 18 در کتابخانه علوم ایران واحد خوزستان‌شناسی واقع در خیابان 12 شرقی کیانپارس با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات و با مدیریت وحید کیانی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان بیان کرد: امیدواریم با کمک هنرمندان و شاعران این انجمن را بیش از پیش فعال کنیم و بتوانیم از درون این جلسات به تولید برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سال 96 سال تولید حوزه هنری باشد و بتوانیم از این جلسات در استان چندین مجموعه شعر را تهیه و سال آینده این تولیدات را رونمایی کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا، جلسات انجمن شعر حوزه هنری خوزستان سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در کتابخانه علوم ایران واقع در خیابان 12 شرقی کیانپارس برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز