رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد:

بازسازی ۶ زمین چمن دانشگاه چمران/ ضرورت افزایش سرانه ورزشی دانشجویان

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۶:۳۱
کد خبر: ۵۴۹۱۱۵
بازسازی ۶ زمین چمن دانشگاه چمران/ ضرورت افزایش سرانه ورزشی دانشجویان
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با تأکید بر لزوم توجه به توسعه فضاهای ورزشی در دانشگاه‌ها، گفت: توجه به ورزش دانشجویی در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی باید جزو برنامه‌های اصلی دانشگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامحسین خواجه در آیین افتتاحیه هجدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در سالن ورزشی این دانشگاه اظهار کرد: ورزش عاملی است که می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را گرفته و جوانان را به سمت‌وسوی مثبت سوق دهد.

وی افزود: اگر جسم بانشاط، سالم و توانا نداشته باشیم، در امر آموزش نیز موفق نخواهیم بود.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضرورت فراهم کرد فضاهای ورزشی در این دانشگاه تصریح کرد: اهمیت توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی کمتر از رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی نیست.

خواجه با بیان اینکه هر میزان که در توسعه فضاهای ورزشی همت بگذاریم، ضرر نکرده‌ایم، ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه‌ها موجب افزایش روحیه تعامل، تعاون و همکاری بین دانشجویان می‌شود و خوشبختانه این مسابقات در فضایی سالم و به‌دور از هرگونه حاشیه‌ای در دانشگاه برگزارشده است.

وی تصریح کرد: امسال، سال احیاء فضاهای ورزشی در دانشگاه شهید چمران اهواز است و بازسازی 6 زمین چمن، بازسازی و بهره‌برداری از استخر روباز دانشگاه و ایجاد دو زمین چمن مصنوعی با همکاری استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای دختران و پسران از جمله برنامه‌های دانشگاه در سال جاری است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در سال گذشته مسئولان دانشگاه تلاش داشتند که بتوانند فضاهای ورزشی را برای استفاده دانشجویان بازسازی یا بهسازی کنند

خواجه با اشاره به افتتاح ورزشگاه مجتمع خوابگاهی دختران این دانشگاه عنوان کرد: در یک ماه آینده ورزشگاه مجتمع خوابگاهی پسران نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرنگار: مهدی ربیع

نظر شما