مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:

برخورد دو خودروی پراید یک مصدوم بر جای گذاشت

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۴:۴۱
کد خبر: ۵۴۹۶۳۲
برخورد دو خودروی پراید یک مصدوم بر جای گذاشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از برخورد دو خودروی پراید و مصدومیت یک نفر در این حادثه خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد شدید 2 دستگاه خودرو در شهرک الهایه اطلاع داده شد.

وی ادامه داد تیم عملیاتی آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رساند و مشاهده نمودند دو دستگاه خودرو پراید  با هم برخورد کرده و موجب مجروح شدن راننده یکی از خودروهای شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری مصدوم  را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق شناس با بیان اینکه رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است، گفت: از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

خبرنگار: سحر کوراوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز