مدیرکل هواشناسی خوزستان:

خلیج فارس تا دو روز آینده مواج خواهد بود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۳:۲۱
کد خبر: ۵۵۴۵۰۴
خلیج فارس تا دو روز آینده مواج خواهد بود
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز دوشنبه خلیج فارس نیز مواج است و طی این روزها شاهد روند افزایش دما بین دو تا چهار درجه سانتیگراد هم خواهیم بود.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: روز گذشته وزش باد ۶۰ کیلومتر را در برخی شهرهای استان داشتیم و دید افقی در شهر اهواز ۷۰۰ متر و در شهرهای آبادان، شادگان و ماهشهر نیز به حدود ۵۰۰ متر رسید که البته به تدریج وضعیت بهبود پیدا کرد.

وی ادامه داد: بررسی مدل های هواشناسی نشان می دهند که فعلا شاخص های ناپایداری بالاست و تا روز دوشنبه شاهد وزش تندبادهای نسبتا شدید همراه با فعالیت کانون های گرد و غبار محلی را پیش بینی می کنیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: به دنبال فعالیت این کانون های گرد و غبار در خوزستان پیش بینی کاهش دید نسبی در برخی شهرهای استان به ویژه نوار مرزی، مرکزی و جنوب را داریم.

بهادری تصریح کرد: طی این روزها پدیده رگبارهای پراکنده، رعد و برق و بارش تگرگ در نواحی شمالی و شرقی نیز دور از انتظار نیست.

وی افزود: تا روز دوشنبه خلیج فارس نیز مواج است و طی این روزها شاهد روند افزایش دما بین دو تا چهار درجه سانتیگراد هم خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای آبادان و امیدیه با دمای هوای ۴۰ درجه سانتیگراد و شهر ایذه با دمای هوای ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان بودند.

بهادری در پایان یادآور شد: پیش بینی می شود حداقل دمای هوای فردا در اهواز ۱۸ درجه سانتیگراد و حداقل به ۳۹ درجه سانتیگراد برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز