امام جمعه شادگان گفت:

تجلیل از معلم تجلیل از اندیشه و دانایی است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۴۹۹۸
تجلیل از معلم تجلیل از اندیشه و دانایی است
امام جمعه شادگان با بیان اینکه تجلیل از معلم تجلیل از اندیشه و دانایی است، گفت: معلمان سنگربانان تعلیم و تربیت و راهنمای خوبی ها هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفى امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان که با حضور مسئولان و فرهنگیان شادگان در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى برگزارشد، اظهار کرد: امروز همه پیشرفت هایی که در جامعه اتفاق می افتد مدیون دستان پرتوان معلمان و فرهیختگان جامعه است.

وى ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و همه شهدای عرصه علم و فضیلت، هفته معلم را فرصت مناسبی برای ارج گذاری به مقام معلم دانست و  تقدیر و قدردانی از معلمان را یک وظیفه عمومی و همگانی خواند.

امام جمعه شادگان گفت: همه پیشرفت های جامعه مدیون تلاش معلمان است و امروز سرمایه های ارزشمند هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است.

وى با اشاره به جایگاه بلند معلمین در جامعه افزود: باید قدردان معلم بود و وظیفه همگان است که جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنند تا به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حجت الاسلام شرفى در پایان عنوان کرد: استاد مطهری یک متفکر بزرگ اسلامی بود که گرچه رفت ولی آثارش باقی است و معلمان بهترین قشری هستند که می توانند تفکرات شهید مطهری را در جامعه رواج دهند.

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز