فرماندار شادگان خبر داد:

اعطای تسهیلات بانکی به ۳۰۰ نفر از جوانان شهرستان شادگان

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۵۷۷۸
اعطای تسهیلات بانکی به ۳۰۰ نفر از جوانان شهرستان شادگان
فرماندار شادگان از اعطای تسهیلات بانکی برای 300 نفر جهت رفع بیکاری جوانان این شهرستان طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: این تسهیلات کم بهره بوده و بمنظور ایجاد اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضا به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته جوان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

دکتر احمد جعفری نسب در این  جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر  (ع) و گرامیداشت هفته جوان، بر ضرورت رفع مشکلات اشتغال جوانان این شهرستان  تاکید کرد و اظهارکرد: به منظور ایجاد اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری طی دو ماه آینده  برای 300 نفر از  جوانان این شهرستان تسهیلات بانکی کم بهره در نظر گرفته شده است.

وی به ضرورت ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین مقدس جمهوری اسلامی و به منظور جذب جوانان به سمت و سوی فضای سالم  اشاره کرد و گفت: با همت ادارات و دستگاه های متولی امور فرهنگی باید  فضای نشاط آور و شادابی ایجاد و امکانات رفاهی، اشتغال در سطح شهرستان را فراهم کنند.

فرماندار شادگان همچنین به برنامه‌های هفته جوان در شهرستان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده جوانترین شهید دفاع مقدس در شهرستان، گلباران و غبار روبی گلزار شهدا، ارایه ویزیت رایگان خدمات درمانی ویژه جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان است.

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما